Alkuperäinen kirjoittaja joanna:yläasteelta päästyään,sitä ennen vaikka sitä "tonnintouhu" juttua jossa ollaan hommissa pariviikkoo,
"tuskatonniks" me sitä aikoinaan sanottiin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:yläasteelta päästyään,sitä ennen vaikka sitä "tonnintouhu" juttua jossa ollaan hommissa pariviikkoo,
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja joanna:yläasteelta päästyään,sitä ennen vaikka sitä "tonnintouhu" juttua jossa ollaan hommissa pariviikkoo,
"tuskatonniks" me sitä aikoinaan sanottiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja joanna:yläasteelta päästyään,sitä ennen vaikka sitä "tonnintouhu" juttua jossa ollaan hommissa pariviikkoo,
"tuskatonniks" me sitä aikoinaan sanottiin![]()
Mä olen kerran ollut sellutehtaalla tienaatonnilaasena. Kaks viikkoa siivousta ja tonni palkkaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi pitäisi mennä nuoren kesätöihin jos ei halua?vain koska vanhemmat niin sanoo? jos nyt raha ei syynä.
Mun eka kesätyopalkkani kesältä 1974 oli 700 markkaa. Hassua, että sen muistaa vieläkinAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:mä olin aikoinani vanhainkodilla ja sain ton tuskatonnin..
sit pääsinki seurakunnalle leikkaamaan ruohikkoa 2vkoks ja siit sai melkein 1300mk kahelta viikolta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mun eka kesätyopalkkani kesältä 1974 oli 700 markkaa. Hassua, että sen muistaa vieläkinAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:mä olin aikoinani vanhainkodilla ja sain ton tuskatonnin..
sit pääsinki seurakunnalle leikkaamaan ruohikkoa 2vkoks ja siit sai melkein 1300mk kahelta viikolta![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi pitäisi mennä nuoren kesätöihin jos ei halua?vain koska vanhemmat niin sanoo? jos nyt raha ei syynä.
Joo tietääkö kukaan mihin pääsis 13v poika kesä töihin mut koht neljätoist
Jotta saisi arvokasta työkokemusta ansioluetteloon ja pääsisi joskus tulevaisuudessakin johonkin töihin.