Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mansku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olin just täyttäny 17 ja olin humalassa. Kaveri kehotti sänkyyn pojan kanssa jolla ei myöskään ollut kokemusta. Kaiken lisäksi poika ei ole yhtään makuani ja hän ihan ällöttää minua. Ahdistaa koko ajatus.mieluiten olisin vaikka koko ikäni neitsyt jos saisin ton jutun tekemättömäksi!

18-vuotiaana, ensimmäisen poikaystäväni, nykyisen avomieheni kanssa.
Käytettiin ehkäisyä.

Sähläystähän se ensimmäinen kerta/yritys oli, mies laukesi jo ennen kuin pääsi kunnolla sisään. :D

Mahdollisuuksia oli aiemminkin mut en halunnu kun vasta sit rakastuneena...no sen jälkeen tuli testattua vielä muutamia miehiä kunnes tuo maailman ihanin löytyi...

apua en muista olinko 20 vai 21 mut sama mies edeleenkin vierellä n.11v myöhemmin. (yhdessä olimme asuneetkin jo n1/2v ennen kuin ..... ja uskonnosta ei kyse vaan kun aika oli oikea)

16 v, ensimmainen vakavampi seurustelusuhde, kumia kaytettiin. Ei kovin kiva kokemus eika sen tyypin kanssa enaa menty niin pitkalle vaikka yhdessa kuljettiin viela puolisen vuotta sen jalkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:
14 v ulkona talon takapihalla. Pojan nimeä en muista, kumi oli. Poikakin oli ensikertalainen enkä tajua, miksi ihmeessä näin, mutta jotenkaan en osaa katua. Oli niin outoa koko juttu. Ihan liian kakara olin. Senkin jälkeen seksikokemukset ihan turhia. Vasta aikuisena oppinut nauttimaan ja tajunnut koko homman.

Samoin. Ja vielä kännissä.:(

18-vuotiaana, baarissa samana iltana tapaamani miehen (tai no pojan, oli joku noin 21 ehkä) kanssa. Käytettiin ehkäisyä ja meillä oli tommonen lyhyt puhdas seksisuhde, tavattiin siis vielä pari kertaa ja kerran ton lisäksi harrastettiin seksiä. Minä lopetin homman, kun halusin mieluummin alkaa seurustella jonkun kanssa jotenkin vakavammin. Jäi kuitenkin ihan hyvä muisto tästä tyypistä. Koskaan en muuten sille kertonut, että se vei mun neitsyyden..

19-vuotiaana. Saman miehen kanssa olemme edelleen yhdessä tänä päivänä eli 13 vuotta myöhemmin. Itseäni ei vaan huvittanut aiemmin, vaikka ns. lyhyitä seurustelusuhteita takana oli muutama. Yhdenillan jutut taas eivät olleet ollenkaan minun juttuni edes ajatustasolla.

Kumia käytimme.

Yhteistyössä