Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mansku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
23-vuotiaana, ei ollut mikään kiire eikä kukana miehistä oikein säväyttänyt, että olisi mennyt loppuun asti. En ole kokenut tästä vanhemmalla iällä aloittamisesta mitään haittaa, päinvastoin.

23-vuotiaana. En vaan pystynyt ilman rakastumista. Tuolloin sitten tapasin miehen, joka kolahti ja kuukauden seurustelun jälkeen harrastettiin seksiä. Ollaan nyt oltu yhdessä 10v, naimisissa ja 2 lasta.

Ikää oli 20v ja ex-avon kanssa. Ehkäsyä ei käytetty, joten hain jälkiehkäsypillerit seuraavana päivänä.

En kadu enkä myöskään sitä etten aiemmin harrastanut seksiä. En vain ollut valmis henkisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Alkuperäinen kirjoittaja NO:
Kaikki eivät saa itse päättää sen aikaa.

Olisin voinut haluta menettää neitsyyteni vasta yli 30v.
Silloin vasta ensimmäisen kerran tuntui seksi siedettävälle :(

Lässyn lässyn.

Mitä v*ttua siinä lässytät? :kieh:
Ehkä haluaisit vaihtaa kanssani osia?

18-vuotiaana, päätin etten ole enää kaupungin viimeinen 18vee neitsyt... :D exän (siis olimme silloin jo eronneet), joka muuten kuuluu näihin noloihin "en halua muistella" - tapauksiin kanssa kännissä, bileitten jälkeen kaverin sohvalla. tyypillä oli pieni muna ja muutenkin oli oikea hätähousu, pettymys suoraan sanoen

Minä olin 22 ja neitsyys meni kolme päivää häiden jälkeen. Kyllähän se oli opettelua, minä olin vähän liian tiukka ja mieheni niin jännityksissään (neitsyt myös) ettei oikein homma meinannu toimia. Mutta kyllä tässä on ollut aikaa harjoitella ja edistystä on tapahtunut=).

Yhteistyössä