Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ainakin äitini kertoi ettei koskaan nähnyt vanhempiaan alasti. Isänsä näki sitten kun tämä oli kuollut ja piti pestä ruumis.Mietittiinköhän joskus esim 20 vuotta sitten tällaisia?
Ainakin äitini kertoi ettei koskaan nähnyt vanhempiaan alasti. Isänsä näki sitten kun tämä oli kuollut ja piti pestä ruumis.
Myös isälläni oli suppea tietämys tälläisistä asioista ja varmasti myöskään ei kylpenyt vanhempiensa kanssa. Minun kotona on aina ollut boheemi meininki ja on saanut olla aika luonnollisesti. Samoin nyt onan perheen kanssa meillä on boheemi käytäntö ja ollaan hyvin luonnollisia.
Vastasin muuten vähän hassusti.. 30 vuotta sitten olin itse lapsi, meillä kotona tommosia ei mietitty. Mun vanhemmat on jo aika iäkkäitä, isä on joku 73 ja äiti täyttää 70.Aivan, erilaisia tapoja on varmaan ollut ennenkin ja on nytkin.
Kukin tekee tavallaan ja luulisi että lapset osaavat itse sanoa jos eivät halua vanhempiensa kanssa samaan aikaan saunaan.
Vastasin muuten vähän hassusti.. 30 vuotta sitten olin itse lapsi, meillä kotona tommosia ei mietitty. Mun vanhemmat on jo aika iäkkäitä, isä on joku 73 ja äiti täyttää 70.
Kaipaisin mielipiteitä aiheesta etenkin äideiltä. Minkä ikäisen lapsen kanssa voi vielä huoleti saunoa tai kylpeä niin ettei siitä ole haittaa lapsen seksuaaliselle kehitykselle, jos lapsi ja vanhempi ovat eri sukupuolta?
Äähh minkä ikäisenä vaan ei oo väliä mä siskoni äiti isä kaikki sinne vaan alastiKaipaisin mielipiteitä aiheesta etenkin äideiltä. Minkä ikäisen lapsen kanssa voi vielä huoleti saunoa tai kylpeä niin ettei siitä ole haittaa lapsen seksuaaliselle kehitykselle, jos lapsi ja vanhempi ovat eri sukupuolta?