Alkuperäinen kirjoittaja jybis:13kk eikä vieläkään kävele :ashamed:
Meillä 1v4kk (huomenna 1v5 kk) eikä ole muuta kuin muutaman askeleen hoidossa ottanut ilman tukea, kotona ei sitäkään
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:13kk eikä vieläkään kävele :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:13kk eikä vieläkään kävele :ashamed:
Meillä 1v4kk (huomenna 1v5 kk) eikä ole muuta kuin muutaman askeleen hoidossa ottanut ilman tukea, kotona ei sitäkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:13kk eikä vieläkään kävele :ashamed:
Meillä 1v4kk (huomenna 1v5 kk) eikä ole muuta kuin muutaman askeleen hoidossa ottanut ilman tukea, kotona ei sitäkään![]()
Kyllä ne siitä lähtee kävelemään,miks olisi pakko lähteä aina tyyliin 9kk ikäisenä kävelemään?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:13kk eikä vieläkään kävele :ashamed:
Kyllä ne siitä lähtee kävelemään,miks olisi pakko lähteä aina tyyliin 9kk ikäisenä kävelemään?
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:13kk eikä vieläkään kävele :ashamed:
ei ookkaan pakko,eikä ole kiire..tuntuu vaan että kun kaikki aina kailottaa että erkkipekka osas kävellä jo 5kuisena ja laski kympista alaspäin jo viikonvanhana..että lapsi olis jotenkin "viallinen" kun ei kävele ennen vuoden ikää*palstalta opittua*
meilläkin mennään tukea vasten tukka putkella ja seistään jo hetken aikaa ilman tukea,että kyllähän se kohta lähteepi
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Tietääkö muutes kukaan syytä siihen miksi lapsi lähtee "myöhään" kävelemään? Ja tää kyssäri ei sit ollu mikään ilkeily...
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:mitä muuten ootte mieltä vaikuttaako lapsen luonne siihen kuinka nopeasti oppii kävelemään? esim. rohkea nopeammin? mä luulen että voi vähän vaikuttaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Tietääkö muutes kukaan syytä siihen miksi lapsi lähtee "myöhään" kävelemään? Ja tää kyssäri ei sit ollu mikään ilkeily...