Minkä ikäisenä lapsesi alkanut riisua pukea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Meillä tyttö riisuu kyllä yltään vaatteet kuin vaatteet, myös silloin kun se ei olisi tarkoituksen mukaista :D Päälle saa itse housut ja kengät, mutta paita ei ole vielä päälle sujahtanut ilman apuvoimia. Ikää nyt 1,5v.

Joo, meillä riisuu aina yöpaitansa x sata. vaihdettiin sit vaikeampaan malliin :D

1v2kk yrittää laittaa sukkia jalkaan, ei ole vielä onnistunut.
Ja potalla istuessaan koittaa vetää housuja jalkaan...yritys kova, mutta ei vielä onnistumisia.
Tumpun se on kerran saanut käteensä oikein...tais mennä vahingossa :whistle:

1,5v tyttö saa kengät jalkaan jos haluaa laittaa ja hanskat/hatun päähän... housuista menee toinen lahje jalkaan.. :D sukkahousuja osaa korjata, jos ne alkaa valumaan... riisua ei kunnolla vielä osaa muuta kuin sukat :D

Meidän juuri 3v täyttävä saa kalsarit, housut, ulkohaalarin, pipon, kengät itse mutta ei osaa pukea paitaa, sukkia eikä hanskoja, riisua osaa kaikki muut paitsi paidan =)

muoks. kiinnostus pukemiseen/riisumiseen alkoi vasta alle 6kk sitten

Hmm.. meidän kohta kolme vee ei saa kuin sukat jalastaan. Ja yöpuvun päältään kun haluaa. Edes saunaan ei saa vaatteita pois, vaikka pitäis heti päästä.. Pukemisesta ei puhettakaan.

2.5veenä alettiin vähän patistaa siihen pukemiseen. Riisua ehkä osasi 2veenäkin osan ainakin.
3.5veenä, jos lasta uskoisi, niin "emmäääääääää osaaaaaaaaaa". Jos suklaatuuttia heiluttaa nenän edessä, niin johan alkaa onnistua. Mutta ei riitä vielä kärsivällisyys esim takin vetoketjun vetämiseen tai takin hihojen laittamiseen itse. Osaa tekniikan, ei viitsi.

Yhteistyössä