Minkä ikäisenä lapsenne siirtyneet potalta pöntölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
parempihan siinä olis istua kun yltä jalatkin maahan. ja helppo automatkoilla esim. nostaa potta pientareille ja istuttaa lapsi siihen. yleiset vessat on inhottavan likaisia, ei oo kiva mennä niihin pienen kanssa.

[QUOTE="rauha";22793688]parempihan siinä olis istua kun yltä jalatkin maahan. ja helppo automatkoilla esim. nostaa potta pientareille ja istuttaa lapsi siihen. yleiset vessat on inhottavan likaisia, ei oo kiva mennä niihin pienen kanssa.[/QUOTE]

ai, mä taas oon ajatellut just toisinpäin. eli helppo käydä missä vaan vessassa, kun ei sitä pottaa tarvitse. (tai vaikka pientareeella ilman pottaa), ja sit vielä se plussa, ettei tarvii olla pesemässä pottaa. :)

Esikoinen taisi olla vähän alle 4 v, kun vihdoinkin pöntöllä käymisestä innostui. Kuopus 2 v käy edelleen potalla, kun ei itse pääsisi pöntölle, vaikka on korokettakin edessä.

[QUOTE="hmm";22793708]ai, mä taas oon ajatellut just toisinpäin. eli helppo käydä missä vaan vessassa, kun ei sitä pottaa tarvitse. (tai vaikka pientareeella ilman pottaa), ja sit vielä se plussa, ettei tarvii olla pesemässä pottaa. :)[/QUOTE]

Käytätkö aikuisten vessoissa vai jossain vauvanhoitovessoissa lasta pöntöllä?

[QUOTE="vvv";22793871]Eikö koskaan kellään oo "livenny" ote lapselta ja pudonnu pönttöön??? Jos alle 4v käy pöntöllä ilman supistajaa.
Ja kyllä, olen kuullut näin tapahtuvan...[/QUOTE]
Ei =)