T "tyttö" Vieras 15.01.2011 #3 uimaan. Ihan itse harjoittelin tai siis käytiin perheen kanssa uimassa lähellä sijaitsevassa järvessä ja joskus uima-hallissa, harvemmin tosin.
uimaan. Ihan itse harjoittelin tai siis käytiin perheen kanssa uimassa lähellä sijaitsevassa järvessä ja joskus uima-hallissa, harvemmin tosin.
V "vieras" Vieras 15.01.2011 #4 kaikki kolme ennen kouluikää 5-6 vuotiaana.uimakoulussa ovat käyneet parantmassa uimataitoa ja suorittamassa uintimerkkejä
kaikki kolme ennen kouluikää 5-6 vuotiaana.uimakoulussa ovat käyneet parantmassa uimataitoa ja suorittamassa uintimerkkejä
aamuntorkku Aktiivinen jäsen 20.01.2005 15 181 2 36 15.01.2011 #5 No nyt kuusivuotiaana tuo esikoinen on oppinut. On käynyt uimakoulussa. Tosin, en mä sitä vielä kovin syvälle siltikään päästä, ei se nyt niin hyvä oo vielä uimaan Kuopuskin (2v8kk) ui jo, mutta kellukkeilla :saint:
No nyt kuusivuotiaana tuo esikoinen on oppinut. On käynyt uimakoulussa. Tosin, en mä sitä vielä kovin syvälle siltikään päästä, ei se nyt niin hyvä oo vielä uimaan Kuopuskin (2v8kk) ui jo, mutta kellukkeilla :saint:
M Meillä Vieras 15.01.2011 #7 poika oppi 5-6 vuotiaana,kävi uimakouluja,oli siitä apua.Paremmin oppi uimaan,siis pitkää matkaa,jotai 8v. kun mies opetti sammakkoa uimaan.
poika oppi 5-6 vuotiaana,kävi uimakouluja,oli siitä apua.Paremmin oppi uimaan,siis pitkää matkaa,jotai 8v. kun mies opetti sammakkoa uimaan.