Minkä ikäisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyks

Vieras
ootte laittanu turvaistuimeen naama menosuuntaan?
Meillä olisi istuimena Besafe izi comfort X1 Isofix ja sitä ei pysty asentamaan selkä menosuuntaan.
Lapsi on reilun 7kk nyt.

Just. Tässä istuimessa kuitenkin sanotaan että soveltuu 0-4v.
Ja kun se on pari vuotta sitten ostettu, niin sitä suositeltiin reilun vuoden ikäselle, parhaana ja TURVALLISIMPANA istuimena mitä löytyy.
Joten siks kysyn tätä. Tiedän kyllä että suositus on että kolme vuotiaaksi asti selkä menosuuntaan

Just. Tässä istuimessa kuitenkin sanotaan että soveltuu 0-4v.
Ja kun se on pari vuotta sitten ostettu, niin sitä suositeltiin reilun vuoden ikäselle, parhaana ja TURVALLISIMPANA istuimena mitä löytyy.
Joten siks kysyn tätä. Tiedän kyllä että suositus on että kolme vuotiaaksi asti selkä menosuuntaan

Se on eurooppalainen istuin. Pohjoismaalaisissa on tiukemmat turvamääräykset ja ihan syystä. Nää on ikuisia tappelunaiheita.

Me tehdään, kuten itse koetaan viisaammaksi. Minimoidaan riskit. Mies on pelastusalan ammattilainen ja minä työskentelen kirurgisgisella osastolla. Molemmilla on on selkeä näkemys siitä, mikä on meille hyvä.

[QUOTE="vieras";24837751]Se on eurooppalainen istuin. Pohjoismaalaisissa on tiukemmat turvamääräykset ja ihan syystä. Nää on ikuisia tappelunaiheita.

Me tehdään, kuten itse koetaan viisaammaksi. Minimoidaan riskit. Mies on pelastusalan ammattilainen ja minä työskentelen kirurgisgisella osastolla. Molemmilla on on selkeä näkemys siitä, mikä on meille hyvä.[/QUOTE]

Sis kirurgisella. :D Lapsi sylissä on vaikea kirjottaa...

Yhteistyössä