Minkä ikäisen vauvan kanssa vaunuilla kaupungille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minkäikäisen vaavin kanssa olette käyneet pikasella asiointireissulla kaupungilla vaunuilla (ja bussilla)? Olisi pakko käydä Kelassa mutta mietin, voiko sitä noin pienen kanssa lähteä... Vauva siis pikkasen vajaa 2vkoa.

Kyllä mä menisin, jos tarpeen olisi. :)

Mut itse lähdin bussilla ja vaunuilla ekan kerran vasta kesän kynnyksellä. Olikohan tyttö vähän päälle 3 kk tms. :snotty: Sitä ennen arastelin (mitä jos se alkaakin itkeä kesken bussimatkan hirveesti tai jos iskee hirvee nälkä kaupungilla tai jos tai jos. Jossain vaiheessa keksin, että selviänhän mä noista tilanteista kotonakin, miksen kaupungilla. ;) ).

ASIAT PITÄÄ HOITAA, OLI VAUVA TAI EI! Minä jouduin pakolliseen palaveriin vauvani ollessa 5vrk. Vauva mukaan vain ja palaverissa imetin, juuh! Pakko on joskus pakko, kuten tuo kela-asiakin. Erikseen on huvittelushoppailureissut, jotka voi siirtää.

Kesävauvan voi viedä ulos, kun kakan väri muuttuu (meillä muuttu jo synnärillä). Talvivauvoilla on rajana 2vk. Tottakai voit lähteä asioille tai vaikka kahvillekin, eikä siihen mitään harsoa tartte suojaksi. Paitsi jos aurinko paistaa suoraan kärryihin tai näin sikainfluenssan aikaan ihmiset käy liikaa räkimään kärryihin sisälle.

mä oon ollu molempien kans shoppailees ku ovat ollu vajaan vkon ja reilun vkon...ei noilla traumoja näy!eikä oo kyl sairastanukkaa yhtää enempää ku kukaa muukaa(muutama flunssa)!

meillä ollaan joka lapsen kanssa oltu ihan normaalisti liikenteessä jo synnäriltä tulon jälkeisenä päivänä.minä en tykkää kotona kykkiä.meillä sekä kesä että talvivauvoja ollu ja en oo talvivauvankaan kanssa 2 viikkoo sisällä kyhjöttänyt.

Yhteistyössä