Minkä ikäisen kanssa menette vielä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En enää 5-vuotiaan kanssa mene, mutta joskus kaupoilla ollessa ihan yksin käyn, kun yleensä lyhyemmät vessajonot.
En ole nähnyt tarvetta erityisesti hakeutua lastenhoitohuoneeseen, jos lapsi osaa normipytyllä tehdä asiansa.

Meen yleensä aina lastenhoitohuoneeseen kun on kaksi lasta mukana (5v. ja 2v.). Normivessat sen verran ahtaita, että paremmin mahtuu (etenkin nyt talvivaateaikaan) pyörimään tuolla isossa vessassa.
Mikäli vain isompi mukana, niin silloin käydään tavallisessa vessassa.

No öö sen ikäisen jolle on jotain tarvetta siitä lastenhoitohuoneesta!? Aika outo kysymys, sillä kuka käy lastenhoitohuoneessa jos lapsen kans pärjää jo normivessassa. Mua oikeesti on lasten taapero ja vauva-aikana risonut just se kun vanhemmat käy esim 5 veen kanssa lastenhoitohupneessa ja ruuhkauttaa sen ja itse jonottelet vauvan kanssa jolla on kurat vaipassa, huutaa kun palosireeni tai 2 veen kanssa joka pelkää pönttöä niin että itkee silmät päästään jos pottaa ei ole ja vaihtoehtona sit laskee mieluummin alleen kun ei pysty pidättämään riittämiin. Anteeksi nyt, mutta mun mielestä tälläisissä asioissa voi käyttää ihan maalaisjärkeä. En edes kehtais mennä 5veen kans sinne, saati yksin kuten joku ilmoitti. Kröhöm. Molempien lasteni kans alettu käydä 2vee eteenpäin normivessassa kun oli opeteltu pöntölle...tai esikoinen kolme kun pelkäsi sitä pönttöä ja vain potta kelpas..mut jotenkin noin.

Me ollaan lopetettu lastenhoito huoneen käyttö 2vuotiaana kun oppi suoraan pöntölle. Jos molempien lapsien (7kk ja 2v9kk) kanssa samaan aikaan menossa niin käytetään lastenhoitohuoneetta.

Yhteistyössä