minkä ikäiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
mulla tyttö 1v1kk. mietin tässä että voiko jo tuon ikäiselle antaa esim. nakkikeittoa ihan huoletta? nuissa kai jotai haitallisia aineita? minkä ikäiselle olette antaneet ja millaisia määriä? kerran viikossa?

Minulla 8kk tyttö ja annan jo samaa ruokaa mitä ite syömme... en toisin suolaa laita niin paljon, mut on silti enemmän makua ku lasten piltti purkeissa ne on ihan mauttomia.. kannattaa ite miettiä miltä tuntuu antaako vai ei.. ennen vanhaa lapset ei ole kuolleet vaikka on syöny samaa ruokaa ku lasten ruokia ei ole ollut erikseen... kyllä se lapsi sylkee pois jos ei tykkää!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 17:49 Malviina kirjoitti:
Voi antaa, kun et tolkuttomasti nakkia syötä, kerran viikossa ok =)

voi hyvänen aika mikä nakissa vika jos kerran viikko saa vaan antaa????
jos minulla lapsi sairaana voin antaa vaikka joka päivä nakkia ku helpommin menee.. ei silti nakin nälöinen jos sitä pelkäät..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 17:54 minä kirjoitti:
\

jos minulla lapsi sairaana voin antaa vaikka joka päivä nakkia ku helpommin menee.. ei silti nakin nälöinen jos sitä pelkäät..

Siinä on nitraattia niin paljon, se on suurina määrinä haitalalista mm. hapen kuljetukselle

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 17:54 minä kirjoitti:
\

Nakissa ja makkaroissa on sitä nitriittiä (tai jotain semmosta) sen takia ei saisi antaa kovin paljoo pienille.

Ostakaa niitä Vatajan nitriitittömiä, niin ei tarvii murehtia enää kuin suolan ja rasvan määrästä.

Se nitriitti on oikeasti pahasta.

Eikä mehukattiakaan saa nykyisin juoda kuin mukillisen päivässä.

onhan se kyllä niin että ei sais enää antaa mitään ku kaikessa on jotain ja joka aiheuttaa syöpää... menee koko päivä ku kahtois että mitä pystyy syödä ja mitä ei pysty............

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:53 Äippä kirjoitti:
onhan se kyllä niin että ei sais enää antaa mitään ku kaikessa on jotain ja joka aiheuttaa syöpää... menee koko päivä ku kahtois että mitä pystyy syödä ja mitä ei pysty............

Se on totta, ruoat ovat täynnä hirveitä lisäaineita nykyään, joita ennen ei ollut. Ja nykyään on PALJON enemmän allergioita, tulehduskierteitä ym...ei aina syöpää tarvi pelätä, kaikki sairaudet ovat suurelta osin ruokien syytä :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:50 Malviina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:53 Äippä kirjoitti:

Se on totta, ruoat ovat täynnä hirveitä lisäaineita nykyään, joita ennen ei ollut. Ja nykyään on PALJON enemmän allergioita, tulehduskierteitä ym...ei aina syöpää tarvi pelätä, kaikki sairaudet ovat suurelta osin ruokien syytä :/
Tämä menee vähän asian vierestä,mutta nykyään on myös enemmän ROKOTUKSIA,jotka yhdessä jalostetun ja lisäaineilla kyllästetyn ruoan kanssa aiheuttavat sairauksia.Pidetään ihan normaalina että lapsella ontulehduskierteitä,allergioita ym.Näin ei olisi jos ÄIDIT OTTAISIVAT SELVÄÄ MITÄ LAPSILLEEN ANTAVA/ANTAVAT LAITTAA!!!

Yhteistyössä