Minkä ikäiselle voi antaa raejuustoa ja mannapuuroa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katie-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja Hampaaton Mangusti:
raejuustoa 10-kuiselle, mannapuuroa sitten kun on viljat kokeiltu eli varmaan 6-8 kuisena aloitellaan.

siis normaaliin maitoon keitettynä ei saa antaa tuon ikäiselle, vaan vasta 10kk->

No eihän sitä ole pakko tehdä tavalliseen maitoon, kuten ei muitakaan puuroja. Mannapuuron voi tehdä ihan vaikka veteenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
minkä ikäiselle haluaisit antaa?
=)

Poika on nyt 7kk mut eipähän taas äly sanonu et sehän on hapanmaitotuote

:headwall: Mut juu tuo mannapuuro vois olla sit tälle meiänki sihtikurkulle ok vaihtoehto kokeilla.. :D Kaurapuurot tulee semmosen pörinän ja pärinän kanssa ulos että huh huh :whistle:

Mulle sanottiin esikoisen aikaan, et hapanmaitotuotteet alk. 10kk iästä, mut kuopuksen aikaan sai alottaa (viime vuonna) sanottiin jo 8kk iässä et voi alotella pikkuhiljaa. Ite oon alotellu 9-10kk iässä ja 11kk iässä oon antanut mannapuuroa, joka on tehty ihan normimaitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
minkä ikäiselle haluaisit antaa?
=)

Poika on nyt 7kk mut eipähän taas äly sanonu et sehän on hapanmaitotuote

:headwall: Mut juu tuo mannapuuro vois olla sit tälle meiänki sihtikurkulle ok vaihtoehto kokeilla.. :D Kaurapuurot tulee semmosen pörinän ja pärinän kanssa ulos että huh huh :whistle:

mannapuuron voi tehdä myös korvikkeeseen. =)
ja mulla on sellainen ohje jossa lukee et yli 5 kk, eli hyvinkin voisit tehdä :)

Yhteistyössä