Minkä ikäiselle Pleikkari tai vastaava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu ei oo meilläkään,mulla lapset 5 ja 3,5 vuotiaat.Ei sen ikäinen tarvi pelikonsoleita...sitten varmaan kun kouluun menevät,voidaan harkita,mutta sekin jää nähtäväksi.En halua että lapset jäävät ulkopuolisiksi sen takia kun kaikilla kouluikäisillä-oikeasti-on jo pelikoneet jne.,ja he eivät tiedä niistä hölkäsen pöläystä...mutta mun mielestä lapset leikkii mielummin ulkona kun kökkii sisällä ja tuijottaa jotain helvetin toosaa.Saas nähä tuleeko meille koskaan...

Miksi pitäisi juosta asioiden edellä? Myönnän, itekkin tulevaisuudessa pelkään lähinnä sitä, että saan mukulan joka haluaa pleikkarit ja mopot yms ja entäs sitte ja onko ne pakko saada.

Kumminkin ihmistaimilla on monta muuta mahdollisuutta jäädä ulkopuolisiksi, ja miten realistinen tämä on? En usko etteikö semmoisia pelejä oppisi nopeasti pelaamaan kaverien tykönäkin, jos siitä on kiinni.

Luulen, että mua riepoisi joka sekunti jonka kakru viettäis mölytoosan ääressä silmät kiiluen.

Meidän kohta 5 vuotiaalla on nyt ollu Nintendo Wii pari kuukautta. Pelailee kerran pari viikossa. Alku into on laantunut. Jouluksi ostin Wii Fit laudan ja siit taitaa olla enemmän iloa mulle kun hänelle ;)

Alkuperäinen kirjoittaja PS:
Minkä ikäiselle ostaisitte/olette ostaneet? Onko 4v. liian pieni?

lapset 12 ja 15 poikia molemmat. Ei ole vielä pleikkaa eikä muita vastaavia juttuja hankittu. On niin fiksut lapset, että eivät ole edes halunneet.

Meil pojat 6v. ja 5v.Ostetiin nyt wii peli ja tykkäävät ratilla ajamalla.Suosittelen ensipeliksi kyl wii pelikonetta.Kannattaa ostaa sellain jossa tulee ratti mukanaan niin saa kaksi peliä mukanaan.

Yhteistyössä