Minkä ikäiselle kaverisynttärit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 4-vuotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

4-vuotta

Vieras
Tyttömme täyttää 4vuotta ja on puhunut jo kuukausia että haluaa kutsua kavereitaan synttäreilleen.On nähnyt kun isoveljet ovat pitäneet kaverisynttärit,ja niinpä hänkin tahtoo kutsua muutaman hyvän ystävän.
onko tuonikäiset liian pieniä juhlimaan kaverisynttäreitä?meillä isommat lapset aloitti kaverisynttärit vasta eskarilaisena...Tyttö on kerhossa ja suosittu leikkikaveri.

Kyllä meillä on ollu molemmilla lapsilla kaverisyndet jo 1veenä. Kuitenkin kun lähes päivittäin puolen vuoden ajan nähnyt samoja lapsia ja äitejä leikkipuistossa ja muutenkin tapailtu, niin onhan se kiva kutsua lapsen kaveritkin juhlimaan :) Nämä kaverit ovat iältään väliltä 0,5v-4v (tai no vanhin on lapsemme kanssa päivälleen samanikäisen isoveli)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä meillä on ollu molemmilla lapsilla kaverisyndet jo 1veenä. Kuitenkin kun lähes päivittäin puolen vuoden ajan nähnyt samoja lapsia ja äitejä leikkipuistossa ja muutenkin tapailtu, niin onhan se kiva kutsua lapsen kaveritkin juhlimaan :) Nämä kaverit ovat iältään väliltä 0,5v-4v (tai no vanhin on lapsemme kanssa päivälleen samanikäisen isoveli)

Niin ja näillä kaverisyndeillä on tietty äiskät mukana! :)
Ei mulla ehkä riittäis rahkeita paimentaa paria tuntia kaheksaa alle 3 veetä + yx 4v vielä kaupan päälle...

Mä oon pitänyt 4 vuotis synttärit kaverisynttäreinä, ja 4 - 5 kaveria on saanut kutsua. (ilman vanhempia), mun mielestä nuoremmat ei välttämättä jäisikään vieraaseen paikkaan ilman vanhempaa. Jos on joku ujo joukossa niin toki on saanut aikuinen meille jäädä.
noin 1,5 h kesto on tuon ikäisille ollut sopiva

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon pitänyt 4 vuotis synttärit kaverisynttäreinä, ja 4 - 5 kaveria on saanut kutsua. (ilman vanhempia), mun mielestä nuoremmat ei välttämättä jäisikään vieraaseen paikkaan ilman vanhempaa. Jos on joku ujo joukossa niin toki on saanut aikuinen meille jäädä.
noin 1,5 h kesto on tuon ikäisille ollut sopiva

samalla viisiin aattelen minäkin....

Yhteistyössä