H hmm Vieras 16.03.2010 #1 Siis sehän on aika suolasta ja varmaan voi vähän vatsaakin lapsella vääntää. Mut minkä ikäiselle ootte antanu?
Siis sehän on aika suolasta ja varmaan voi vähän vatsaakin lapsella vääntää. Mut minkä ikäiselle ootte antanu?
V vieras Vieras 16.03.2010 #2 Varmaan silloin kun muitakin maitotuotteita. Meillä on saanut fetaa 10kk ikäinenkin.
M mä Vieras 16.03.2010 #3 Ranskassa ne antaa jo puolivuotiaalle. Mut mä ehkä odottaisin yhden vuoden ikään, silloinhan lapsi saa syödä mitä aikuisetkin syö. Ja varmaan ok jos muuten välttelee suolaa (kuten me).
Ranskassa ne antaa jo puolivuotiaalle. Mut mä ehkä odottaisin yhden vuoden ikään, silloinhan lapsi saa syödä mitä aikuisetkin syö. Ja varmaan ok jos muuten välttelee suolaa (kuten me).
A ap Vieras 16.03.2010 #4 Jaaaaaaa.. kai mä sit voisin antaa tuolle reilun vuoden vanhalle jo. Oon säästelly, ku on niin suolasta ja ja ja..
Jaaaaaaa.. kai mä sit voisin antaa tuolle reilun vuoden vanhalle jo. Oon säästelly, ku on niin suolasta ja ja ja..
mun muru Aktiivinen jäsen 05.05.2008 10 344 2 36 16.03.2010 #6 Minkä ikäinen vaan, :/ Meillä alkoi syömään alta vuoden ikäisenä. Myös paremmat oliivit maistuu.