Minkä ikäinen tää Hinni on? Hankki silikonit ja nyt poseeraa nakuvideossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 40?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Miks ihmeessä meni laittamaan silikonit, älyttömän nätti nainen ja en tiedä, mut mun silmissä ei tuo kroppa nyt mikään nätti ollut huomas heti et silikonit varsinkin kun oli makuultaan.

Mun mielestä muualta, kuin noiden pallojen kohdalta kroppa on tosi nätti.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Eiks Pamppelsson ole ton Hinnin kaveri. Hui ku mua hävettäis puolesta, jos mun kaveri tekis noin :(

Kenenkään puolesta ei kyl kande hävetä.

No kyllä mulla ainakin on pieni myötähäpeä tuon puolesta :D

Mulla ei, mun mielestä nuo tissit vaan on jotain, mitä en tajua. Ihmettelen, että miksi, kun tuo Hinni on niin sievä ja hänellä on hyvä vartalo.

En tajua minäkään :(

Ja myötähäpeä ihan vaan, ku toi on niin noloa mun mielestä mennä keikisteleen heinäkasaan alasti. Mut joo, kaunis nainenhan hän vieläkin on ei siinä mitään.

Voi voi... Mikä ihmisiä oikein vaivaa? Julkisuushakuisuus on ihan mieletöntä. Arvet näkyi ja ei nuo nyt luonnollisesta näyttäneet ollenkaan. Selkeet silikonit. Höh. Ja miksi moinen video? Missä itsekunnioitus? Plääh.

tän takia mä inhoan tosi-tv-ohjelmia.. julkisuuden kipeitä ihmisiä änkee väkisin töllöön ja sit lehdet maksaa niille tissejä ja leukoja ja millon mitäkin.. turhia julkkiksia on jo ihan tarpeeks..

en muista millaset sillä aikasemmin oli,mutta mielestäni kroppa oli kokonaisuudessaan sopusuhtainen aikaisemmin.
tosin kun esim mulla..tissit kipeesti tarvitsi kasvatusta. tai siis tarvii.

Kamalan rumia nuo silikonitissit jotenkin tosi kumisia ja epäaidon näköisiä. Onkohan joku puoskari ne tehnyt, hyi saakeli !!! Mikä ihmisiä vaivaa kun tuollaiset pitää ottaa ? Julkisuuden kipeyskö vaan. Voi kamalaa miten ihmiset pilaavat vartalonsa.

tuli joo katottua useampikin video

Yhteistyössä