Minkä ikäinen tää Hinni on? Hankki silikonit ja nyt poseeraa nakuvideossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 40?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No juu-u, mäkin pidin suht järkevänä. Mutta tuostapa huomaa, että ei ole välttämättä kovin järkeviä ne ihmiset jotka noihin tositv-ohjelmiin menee, vaikka siltä vaikuttaiskin :(.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuska42:
Googlen mukaan Hinni on 30-vuotias. Hänet voi nähdä livenä Sellon Prismassa, jossa hän on töissä.

Pitää saada julkisuutta hinnalla millä hyvänsä? Todella säälittävää!!
Ja noi silarit on kamalat, miksi se otti ne...

Miksi ihmeessä joku antaa pilata rintansa tuollaisilla arvilla? En tajua.
On olemassa kirurgeja keiden työstä ei jää suuria jälkiä. Laatu kuitenkin maksaa enemmän kuin "puoskarin" vähän sinnepäin-pika suurennokset :snotty:

Tokkopa Hymy on noista paljon maksanut, Virossa laitettu veikkaan ma.

Olis ollut parempi video jos olis ollu jotkut kivat perinteiset maalaisvaatteet päällä =) Kamalaa alastomana heinäkasassa, pistelee auts! Mautonta tuollainen. Ja kamalat tissit -en kyl oo ennen silikoneja nähnyt, joten en tiedä onko noi tavalliset sellaset, mutta tosi epäluonnollisen näköiset!!

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Eiks Pamppelsson ole ton Hinnin kaveri. Hui ku mua hävettäis puolesta, jos mun kaveri tekis noin :(

Kenenkään puolesta ei kyl kande hävetä.

No kyllä mulla ainakin on pieni myötähäpeä tuon puolesta :D

Mulla ei, mun mielestä nuo tissit vaan on jotain, mitä en tajua. Ihmettelen, että miksi, kun tuo Hinni on niin sievä ja hänellä on hyvä vartalo.

Miks ihmeessä meni laittamaan silikonit, älyttömän nätti nainen ja en tiedä, mut mun silmissä ei tuo kroppa nyt mikään nätti ollut huomas heti et silikonit varsinkin kun oli makuultaan.

Yhteistyössä