V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marsipaanileipuri:en minkään ikäistä niin epäergonomisessa kapistuksessa. hommaa kunnon kantoreppu tai kantoliina, niin säästyt itse selkävaivoilta, kuin myös lapsesi!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Marsipaanileipuri:en minkään ikäistä niin epäergonomisessa kapistuksessa. hommaa kunnon kantoreppu tai kantoliina, niin säästyt itse selkävaivoilta, kuin myös lapsesi!
Noh, tarkoitus ei siis ole pitää vauvaa siinä tuntitolkulla, vaan lähinnä silloin kun vauva on hereillä ja tarttis tehdä jotain molemmilla käsillä - eli lähinnä ruuanlaiton, pyykin ripustamisen jne ajan pitäisin vauvaa siinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:Kantoreppu on tosiaan silti parempi vaihtoehto. Itse en saanut liinaa toimimaan vaikka useaan otteeseen kokeilin, en tiedä johtuuko tästä rintavarustuksesta, mutta en minä saanut vauvan mentävää koloa noiden ryntäiden väliin ikinä. Kantoreppu on tosiaan kuitenkin ergonomisempi sekä lapselle että aikuiselle, ja sitä voi yleensä käyttää pidempään, sinne 3-vuotiaaksi asti.
Alkuperäinen kirjoittaja Tää ihmettelee:Tietääkö kukaan voiko Manduca-repussa kantaa lasta rinnalla niin että hänen naamansa on eteenpäin? Kun kaikissa mainoskuvissa on vauvan naama kantajan rintaa vasten. Meidän 4kk poika ei nimittäin takuuvarmana suostu siihen, kun haluaa niin katsella maailmaa. BabyBjörnissä istuu melko mielellään, mutta sen ergonomia sekä pojalle että kantajalle arveluttaa... Että kannattaisko hankkia Manduca?
Alkuperäinen kirjoittaja riks:Alkuperäinen kirjoittaja Tää ihmettelee:Tietääkö kukaan voiko Manduca-repussa kantaa lasta rinnalla niin että hänen naamansa on eteenpäin? Kun kaikissa mainoskuvissa on vauvan naama kantajan rintaa vasten. Meidän 4kk poika ei nimittäin takuuvarmana suostu siihen, kun haluaa niin katsella maailmaa. BabyBjörnissä istuu melko mielellään, mutta sen ergonomia sekä pojalle että kantajalle arveluttaa... Että kannattaisko hankkia Manduca?
Ei voi kantaa kasvot eteenpäin...
Mutta kyllä sanoisin silti että kannattaa ostaa silä asento on aivan mahtava ja vaikka meidän esikko ei suostunut olla aina kuin kasvot eteenpäin muuten mutta tossa suostui![]()