Ä äitirapunen Jäsen 28.10.2007 266 0 16 26.11.2007 #1 meidän lasten hoitaja on varmaan jo yli 60v ihana ihminen :heart: :heart: minkä ikäinen teillä?
Murmeli -76 Aktiivinen jäsen 24.08.2007 2 401 1 36 26.11.2007 #3 Silloin kun meidän esikko oli hoidossa niin täti oli 50-60-v.välillä.