Minkä ikäinen nainen ei enää käännä miesten päitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuorehko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nuorehko

Vieras
Mietin tässä 30v kriisin kynnyksellä, että minkä ikäinen nainen ei enää hyvännäköisiä miehiä kiinnosta? Kropan voi toki pitää kuosissa, mutta kasvojen suhteen aika tekee tehtävänsä ennemmin tai myöhemmin.

Minulla on lapsia ja vuoden vain vieriin ja yhtäkkiä tajusin, että eihän tässä enää olla kovinkaan nuoria :(...

Toki tuo miesten kiinnostus on sivuseikka, ku oma mies on ja kaikki hienosti, mutta toki sitä miettii, että milloin se kauneus katoaa.

ei se iästä ole kiinni. Itse olin ennen melko upea ilmestys, nyt väsynyt kotiäiti jota ei vaan jaksa kiinnostaa ulkonäkö. Se vituttaa ja ahdistaa, mutta väsyneenä ei vaan jaksa olla hehkeä. Ja elämän ainoa nautinto on kun saa lukea lehteä ja mussuttaa herkkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
ei se iästä ole kiinni. Itse olin ennen melko upea ilmestys, nyt väsynyt kotiäiti jota ei vaan jaksa kiinnostaa ulkonäkö. Se vituttaa ja ahdistaa, mutta väsyneenä ei vaan jaksa olla hehkeä. Ja elämän ainoa nautinto on kun saa lukea lehteä ja mussuttaa herkkuja.

veit sanat suustani... :)

Olen 33 vuotias kaunis nainen ja näytän noin 10 vuotta nuoremmalta...mieheni katselee silti vähän liiankin ihailevasti vanhempia naisia..hmm..jotain erikoista täytyy kypsissä naisissa olla, jota ei meillä nuoremmilla ole?

en ole koskaan ajatellutkaan, että minun pitäisi kääntää miesten päitä! en siis edes tosi nuorena ole tollasta miettinyt, ikinä. kyllä me ihmiset olemme erilaisia.

Mie en oo ulkonäköni puolesta hyvän näköisiä miehiä kiinnostanu koskaan kun näytän liian kiltiltä naapurin tytöltä. Vasta kun on tutustuneet niin johan on alkanu kiinnostusta löytymään. Mut et ulkonäöstä riippuva kiinnostus ei katso ikää.

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
en ole koskaan ajatellutkaan, että minun pitäisi kääntää miesten päitä! en siis edes tosi nuorena ole tollasta miettinyt, ikinä. kyllä me ihmiset olemme erilaisia.

Ei toki tarvitsekaan, mutta kyllähän se on mukava ku saa positiivista huomiota :)?

Alkuperäinen kirjoittaja Nuorehko:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:

Ei toki tarvitsekaan, mutta kyllähän se on mukava ku saa positiivista huomiota :)?

no olen saanut sitä aina. varsinkin nykyinen mieheni on aivan ihana.