T
Tehdäkö ilmoitus vai ei :/
Vieras
Minkä ikäisen lapsen jättäisit yöksi yksin kotiin ja lähtisit baariin? itse en ole näin tekemässä joten en tarvitse tästä kysymyksestä haukkuja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti:en jättäisi ala-aste ikäisiä yksin yöksi kotiin
Alkuperäinen kirjoittaja 2+2:Varmaan sitten kun lapsi on jo reippaasti kouluiässä. 7 vuotiaana ehkä..?
Alkuperäinen kirjoittaja 2+2:Varmaan sitten kun lapsi on jo reippaasti kouluiässä. 7 vuotiaana ehkä..?
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:Rippuu ihan lapsesta, itse olen ollut 8v ensimmäisiä kertoja yksin ja jopa pidin siitä kun ei ollut ketään muuta kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja tuikku:Alkuperäinen kirjoittaja 2+2:Varmaan sitten kun lapsi on jo reippaasti kouluiässä. 7 vuotiaana ehkä..?
Peesailen sen verran, että jos on reipas lapsi kyseessä ja osaa taitavasti puhelinta käyttää ja itse ajokunnossa ja puhelin lähellä niin periaatteessa ehkä voisin jättää muutamaksi tunniksi.
No EN OIKEASTI JÄTÄ, kun en käy baareissa (enkä juo) mutta ajatuksena EHKÄ...
peesi tähänAlkuperäinen kirjoittaja kalamama:Yläasteelaisen. Olettaen että lapsi on kypsä siihen, eikä olisi myöskään pelkoa että järjestäisi itse juhlat silläaikaa kotona..