Minkä ikäinen Hesburgeriin (tai vastaavaan)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AP

Vieras
En itse USEIN käy hampurilaispaikoissa, mutta kamalasti tekis mieli mennä. Ongelmana vain tuo 1,7vuotias joka pitäisi ottaa mukaan. Tuskin siellä mitään syömistä sen ikäiselle on (pitäisi laittaa erikseen ruokaa kotona) ja lapsi on sellainen joka ei kyllä vain istu ja kato jos muut syö vaan haluaa samaa kuin muutkin.

Inhottaa vaan se että väki kattoo pahasti jos niin pieni on mukana tuollaisessa paikassa ja syö ranskiksia tai maistaa purilaista... :/

Minkä ikäisiä olette vieneet????

Kyllä mä olen käynyt joskus meidän 3-vuotiaan ja 1 v 4 kk ikäisen kanssa hampurilaisella. Pienempi on saanut ranskiksia ja syödä hampurilaisesta niin paljon kuin on halunnut. Antakoon muiden katsoa pahalla jos katsoo, älä siitä välitä! Itse kuitenkin tiedät ettet joka päivä syötä lapsillesi roskaruokaa...

Alkuperäinen kirjoittaja oo:
Kyllä mä olen käynyt joskus meidän 3-vuotiaan ja 1 v 4 kk ikäisen kanssa hampurilaisella. Pienempi on saanut ranskiksia ja syödä hampurilaisesta niin paljon kuin on halunnut. Antakoon muiden katsoa pahalla jos katsoo, älä siitä välitä! Itse kuitenkin tiedät ettet joka päivä syötä lapsillesi roskaruokaa...

Peesi!
Tosin jos palstalta kysytään niin ehdoton alaikäraja tosiaan on se 18 vuotta, sit voi syödä heseruokaa ihan hyvällä omalla tunnolla =)

on 1 1/2 vuotiaana lapsi ollut mukana (Nyt 2 v). Olen antanut "hese" päivänä Pilttipurkista ruoan siellä. Lisäksi on saanut jokusen ranskalaisen syödä ja olen ostanut pillimehun. Itse en välitä, mitä muut ajattelee, kun käydään max kerran kuussa sömässä roskaruokaa. Muuten kotona syödään terveellisesti ja pillimehujakin saa harvoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja oo:

Peesi!
Tosin jos palstalta kysytään niin ehdoton alaikäraja tosiaan on se 18 vuotta, sit voi syödä heseruokaa ihan hyvällä omalla tunnolla =)

näin ajattelinkin, kiitos. Todellakaan omien ruokien tuomisesta mukaan ei olisi mitään hyötyä koska ei muutenkaan ikinä suostu syömään muuta kuin muut, sen verran pippurinen tapaus.

2 vuotiaasta asti ollaan käyty. Sellanen vinkki et lapsellehan voi pyytää hampurilaisen jossa ei ole mitään mausteita. Eli pelkkä sämpylä ja pihvi.

Kyllä meillä 2 v saa ranskiksii. Ei se niitä aina saa. Antaahan ne jotkut jätskii alle 1 v:lle

Annan 1 vee tytäöleni ensin mahan täytee omaa ruokaa ja sit saa napostella ranskalaisia sen minkä jaksaa ja hampurilasien sämpylästä pieniä paloja (laitan paperin päälle) ja ottaa jopa hörppyjä limukastani. Yleensä ostan pillimehun tai otan nokkamukiin kotoa mukaan mehua.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Annan 1 vee tytäöleni ensin mahan täytee omaa ruokaa ja sit saa napostella ranskalaisia sen minkä jaksaa ja hampurilasien sämpylästä pieniä paloja (laitan paperin päälle) ja ottaa jopa hörppyjä limukastani. Yleensä ostan pillimehun tai otan nokkamukiin kotoa mukaan mehua.

mä en antais juoda ikinä omasta kupistani. Mä en halua reikiä omalle lapselleni.

meillä lapset ovat pienestä saakka kulkeneet mukana ravintoloissa ja ihan hese-tyyppisissäkin paikoissa. pienille omat eväät mukaan, ja siinä vaiheessa kun lapsi syö samaa ruokaa kuin koko muukin perhe, on saanut syödä ravintolaruokaa tai pieniä makupaloja ranskiksista tai hampurilaisesta. ikinä en ole ajatellut että ikä olisi jotenkin ongelma. lapsi tottuu perheen tapoihin, eikä ole rajoittanut meidän menojamme ruokailun suhteen koskaan. verratkaapa esim eteläeuroopan maihin, siellä syödään koko perheen voimin ulkona.

Kyllä meillä oli tuon ikäinen hesessä mukana, nuoleskeli vähän ranskalaisia ja sai pieniä paloja hampurilaissämpylästä. Eikä kukaan katsonut pahasti, sillä paikka oli täynnä muitakin pienten lasten vanhempia.

No mun poika söi ekan kerran Carrolsissa ollessaan 1,2v ihan lastenaterian ja hyvin maistui :D Poika nyt 11v ja on kyllä ihan terve ja hoikka nuori urheilijalupaus, jotta eipä tuo kovin suurta vahinkoa saanut aikaan ;)

Mullakin on ihan hoikat lapset, vaikka syödäänkin joskus hampurilaisia. Se ratkaisee enemmän, minkälaista se kotona tehty ruoka on, jota syödään useiten.

Meillä 1v 3kk saa pikkuporkkanat ja maidon tai sitten kanasalaatin ilman majoneesia. Kotona syödään sitten ennen tai jälkeen kunnon ruokaa ja mukanakin on yleensä esim. eväsleipä, joka syödään vaikkapa ruokia odotellessa. Jos kotiin tilataan, niin lapselle on ihan tavallista kotiruokaa, joka saatetaan hämäävästi nostaa mukamas sieltä hesepussista ja tarjoilla jotenkin erilaisesta astiasta, niin johan kelpaa. Olen ajatellut, että kolme vuotiaasta eteenpäin saisi hampurilaista ja kaksivuotiaana voisi saada ranskikset ilman suolaa.

ei nyt perkele. Meillä poika 1v 1kk ja on käynyt mäkkärissä ja ajatella, syönyt jopa hampurilaista ja vielä RANSKALAISTAKIN! Mahtaakohan selvitä hengissä..... hmph!

Jos se Hese on niin kamala paikka on ettei sinne voi lapsia viedä, kannattaa pysytellä sieltä itsekin pois kokonaan. Meillä ei tavata lasten edessä napostella sellaista ruokaa, jota lapset eivät saa maistaa.

Meidän pojalle otettiin vauvana purkkiruokaa mukaan Mäkkäriin mennessä, mutta noin 1-vuotiaana ei enää purkkiruoat Mäkkärissä kelvanneet vaan piti saada samaa mitä muutkin söivät. Ja niin on sitten saanutkin.

Yhteistyössä