Minkä ihmeen takia sana "Reimatec" saa aikaa kettuilua yms.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaivanko verta nenästä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaivanko verta nenästä?

Vieras
Eikös se nyt ole yksi ulkovaate muiden joukossa. Samaan tapaan suojattuja on lukuisia merkkejä. Seuraako joku oikeasti että mitä milläkin mukulalla on päällä, ja arvostelee sen mukaan esim. vanhemmat? Meillä noita on ollut paljon, mutta en saa siitä kyllä minkäänlaisia kiksejä. Ostan ne aina aleaikaan vähintään puoleen hintaan. Ja jos joku muu merkki tulisi vastaan kaupassa hyvään hintaan niin sitten ostaisin sen.

meillä isovanhemmat ostaa pojalle joka vuosi haalarit, talvikengät sun muut.. ja aina on tullu Reimaa.. välilllä jopa tuplana..

Juuri oli sokoksessa 3+1 päivillä toppahaalari 59e, kun normisti on sen 140e.. että ei kaikki niistä maksa hunajaa.. ja reima on sitäpaitsi kestävä ja laadukas merkki.. joten miksi sitä ei saisi ostaa lapselleen?

meidän tarhalla huvitusta herättää se, että joka vuos pojan ryhmästä (28 kaikkiaan) vähintään 7 lapsella on samanlainen haalari ko omalla pojalla.... :D

lähinnä tulis mieleen, että tuo on ns. rikkaiden merkki. Anteeksi typeränkuuloinen sanamuotoilu. Eipä itsellä olisi koskaan varaa ostaa lapsille reimatec:ia, Lassia&Lottaa(vai mikäsenytoli) yms. Onneks on olemassa mummit ja kummit jotka auttaa tällaisissa hankinnoissa

Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
meillä isovanhemmat ostaa pojalle joka vuosi haalarit, talvikengät sun muut.. ja aina on tullu Reimaa.. välilllä jopa tuplana..

Juuri oli sokoksessa 3+1 päivillä toppahaalari 59e, kun normisti on sen 140e.. että ei kaikki niistä maksa hunajaa.. ja reima on sitäpaitsi kestävä ja laadukas merkki.. joten miksi sitä ei saisi ostaa lapselleen?

meidän tarhalla huvitusta herättää se, että joka vuos pojan ryhmästä (28 kaikkiaan) vähintään 7 lapsella on samanlainen haalari ko omalla pojalla.... :D

Juu, reima OLI laadukas merkki vielä jokunen vuosi sitten. Nyt on polvet valkoisena parin käyttökerran jälkeen (tai sit on meillä sattunu maanantai kappaleet kahdelle lapsella kahtena vuotena peräkkäin ;)) eli tickettiä roikkuu meillä kaapissa :)

Meillä ei ole ikinä ollut Reimateciä yhdelläkään lapsella koska ovat oikeasti liian kalliita. Ovat kyllä nättejä ja ostaisin jos ois varaa. Minusta on ihan sama mitä muut käyttää, tykkään kullä että naapureiden hienosti puetut lapset ovat myös ilo silmille, ja omanikin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:

Tuo Sokoksen haalari EI ollut tecciä,vaan perusreimaa.

Samapa se mulle mitä kukin lapselleen pukee. Ja merkillä ei niin väliä kunhan vaatteet tekevät tehtävänsä. Joillekin tuntuu olevan se reima ainoa oikea ja jokin sellanen ylemmyysasia niitä kohtaan joilla on jotain muuta.

yksinkertaiset ihmiset joilla ei oo tarpeeks oikeita ongelmia omassa elämässän (ni pitää keksiä vaikka jostain merkistä ja muiden elämästä) TAI liikaa ongelmia omassa elämässä että pitää rueta kaivelee muistakin "vikoja" vaikka miten tyhmistä asiosta...

Onks se Lassie siis huono vai hyvä? Mä oon ihan ulkona mikä on mikäki, ja aivan samakin se on kyllä, kuhan ajaa asiansa.. Siis mulla elä niin pikkuruinen vaavi, ettei noita merkkejä tarvii sumplia.

Meillä lasten vaatteet on pääasiassa Reimateciä koska se on vaan niin hyvä merkki. Tykkään että lapsilla on hyvät ja nätit vaatteet.
Ja mulle on ihan sama mitä muiden lapsilla. Tai no saatan kiinnittää huomiota jos vaatteet on jotenkin ei-hyvät vaikkapa sääoloihin nähden.
Ehkä mä sit olen leuhka ja elämääni kyllästynyt.

Minkälaisia ihmisiä ne on, jotka ihan oikeesti kyylää ja on kiinnostuneita siitä mitä merkkiä toisten lapsilla on? Kuulostaa mun mielestä vaan vähän oudolle..

Alkuperäinen kirjoittaja mutsille kyssäriä:
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
No miettikääpä mammat sitä! :D

Ihan mielenkiinnosta: Mihin sä puet lapses?

Sain tästä päivän naurut! :D Luuletko, ettei ole elämää RRReimaTTTecin ulkopuolella?? :D :D Puen lapseni v.a.a.t.t.e.i.s.i.i.n ja yleensä vielä siististikin.

Alkuperäinen kirjoittaja wat:
Onks se Lassie siis huono vai hyvä? Mä oon ihan ulkona mikä on mikäki, ja aivan samakin se on kyllä, kuhan ajaa asiansa.. Siis mulla elä niin pikkuruinen vaavi, ettei noita merkkejä tarvii sumplia.

Lassie kyl tuottaa mielipiteitä suuntaan ja toiseen. Meillä se on havaittu oikein hyväksi.

Yhteistyössä