Minkä ihmeen takia jotkut myy vain tunnistautuneille käyttäjille huutiksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Äskenkin yritin tehdä huutoa tuotteesta, kun samalla paikkakunnalla asutaan niin olisin hyvinkin voinut noutaa. Ei vaan onnistunut kun pitää olla tunnistautunut prkl! Mulla yli 150 positiivista palautetta huutiksessa, ei yhtään negaa saati neutraalia niin ärsyttää tuommonen kun en halua maksaa turhasta lisäpalvelusta, et saa lähettää yksityisviestejä.

Eihän tunnistautuminen takaa mitään muuta ku saman nimen, myyjä tai ostaja voi olla sitten ihan läpimätä.

No mut eihän se juuri mitään maksakaan ja on vuoden voimassa. Silloin voi myös lähettää yksityisviestejä. Itse olen saanut esim. lisäkuvia suoraan sähköpostiini laittamatta osoitetta kaikkien näkyviin kysymyskohtaan.

[QUOTE="vieras";23446779]5e/12kk vain siitä, että saa lähettää yksityisviestejä? mielummin vaikka oma maili niille huutiskuville.[/QUOTE]

Onko se niin kallista nykyään?!! Silloin kun mä viimeksi tunnistauduin, oli huomattavasti halvempaa.

Mitä hyötyä on tunnistautumisesta?
Tunnistautuminen näkyy muille käyttäjille käyttäjätunnuksen yhteydessä näkyvästä "peukalo"-symbolista. Tunnistautuneet myyjät voivat halutessaan kohdetta ilmoittaessaan käyttää toimintoa, joka estää huutojen tekemisen kohteeseensa muilta kuin tunnistautuneilta käyttäjiltä. Myyjä voi siten pienentää asiattomien tarjousten riskiä. Tätä toimintoa suositellaan käytettäväksi erityisesti kun huutokaupattavana on keskimääräistä arvokkaampia tavaroita. Lisäpalveluita vain tunnistautuneille käyttäjille:

Yksityisviestit: mahdollisuus lähettää yksityisviestejä muille käyttäjille
Keskustelupalsta: oikeus aloittaa uusia keskustelunaiheita ja kommentoida muiden viestejä keskustelupalstalla
Huutopaketti: myytyjen tuotteiden postittaminen normaalia postipakettia edullisemmin Huutopaketilla
Vahdit: käyttäjä voi määritellä useilla eri ehdoilla itseä kiinnostavia kohteita sähköiselle vahdille ja uuden ilmoituksen tullessa Huuto.netiin, jossa valitut kriteerit täyttyvät, saapuu siitä ilmoitus sähköpostilla

No, se tunnistautuminen maksaa sen mitä maksaa ja sillä saa mitä sillä nyt sitten saakin. Toiset rajaa ulos tunnistautumattomat huutajat, palautteista viis. Se varmaan rajaa huutajia aikalailla, mutta on sen myyjän asia. Jos haluat huutaa kohdetta sun täytyy maksaa se tunnistautuminen.

Ihan ot. Huuto.net oli aluksi halpa paikka myydä kamojaan ilman riskiä ja kuluja. Vuosien saatossa hinnat nousee ja tulee kaikenlaista uutta maksullista. Ensin yritykset joutui maksamaan provikkaa nyt jo paljon myyvät tehomyyjätkin.... Mutta palvelun pitäjähän määrittelee mitä palvelun käyttäminen maksaa, käyttäjä sitten päättää paljonko on valmis maksamaan....

No, se tunnistautuminen maksaa sen mitä maksaa ja sillä saa mitä sillä nyt sitten saakin. Toiset rajaa ulos tunnistautumattomat huutajat, palautteista viis. Se varmaan rajaa huutajia aikalailla, mutta on sen myyjän asia. Jos haluat huutaa kohdetta sun täytyy maksaa se tunnistautuminen.

Ihan ot. Huuto.net oli aluksi halpa paikka myydä kamojaan ilman riskiä ja kuluja. Vuosien saatossa hinnat nousee ja tulee kaikenlaista uutta maksullista. Ensin yritykset joutui maksamaan provikkaa nyt jo paljon myyvät tehomyyjätkin.... Mutta palvelun pitäjähän määrittelee mitä palvelun käyttäminen maksaa, käyttäjä sitten päättää paljonko on valmis maksamaan....

Enköhän mä jätä väliin. Maksaisin 5e et saisin huutaa 5e maksavia verhoja?
Tämä on nyt toinen kohde joka vain tunnistautuneille. Ekaan laitoin kysymyskenttään myyjälle viestiä et oisin kiinnostunut ja jos haluaa myydä mulle (kohteessa ei huutoja) niin ottaa yhteyttä. Otti ja saatiin kaupat tehtyä =)

[QUOTE="vieras";23446844]Vai että asiattomia tarjouksia :D
Yritin huutaa hintavarauksettomia verhoja joiden lähtöhinta on 5e LOL[/QUOTE]

Jos ostat ne verhot sellaiselta, joka joutuu ne sinulle lähettämään, menee postikuluihin varmaankin enemmän kuin tuo 5e.

[QUOTE="Noo";23446871]Jos ostat ne verhot sellaiselta, joka joutuu ne sinulle lähettämään, menee postikuluihin varmaankin enemmän kuin tuo 5e.[/QUOTE]

opettele sisäistämään lukemaasi:
"samalla paikkakunnalla asutaan niin olisin hyvinkin voinut noutaa"

Yhteistyössä