Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Voi scarlett, mä tykkään susta
Mut miksi hankkia täältä paha mieli? Mulle ainakin tulee kun luen vastauksia tähän.
Mulla ei ole paha mieli ja mä halusin vähän jotakin vipinää kun meinaa olla niin tylsää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Voi scarlett, mä tykkään susta
Mut miksi hankkia täältä paha mieli? Mulle ainakin tulee kun luen vastauksia tähän.
Alkuperäinen kirjoittaja lihavan mielipide:Kyllä mä ainakin ajattelen niin ettei kukaan ottaisi minua jos nyt jäisin sinkuksi. Olen lihonut aivan possuksi ja pidän itsekkin itseäni rumana.
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja elämäon:Tokihan sitä saa olla kranttu ja pitää rima korkeellakiva on varmaan yksin sitten karanttuilla
![]()
Ei yli komekymppistä läskiä kukaan tosissaan halua, panoksi voi kelvata mutta ei muuhun.
Ai niinkö on?![]()
Ei jumankeuta, mistä ihmiset keksii näitä muka viisaita kommenttejaan.
Onneksi mulla ei ole hätää, koska en ole vielä 30v. B)
Lähellä se sullaki häämöttää![]()
Ja siis oikeesti kuvien perusteella näytät kyllä jotaa kolmevitoselta tai up
Kumma kun irl mua on luultu monta kertaa nuoremmaksi.B) Eikä mulla mitään hätää ole, kun on mieskin.
![]()
Höpsistä, sä olet oikeasti paljon vanhemman näköinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Pläski:Kyllä on taas katkeraa porukkaa palstalla, tainnu jonku laihuliinin miehen viedä lihava nainen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:Alkuperäinen kirjoittaja Pläski:Kyllä on taas katkeraa porukkaa palstalla, tainnu jonku laihuliinin miehen viedä lihava nainen?![]()
Tai toisinpäin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja V:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, niin on kaikilta laiheliineilta miehet viety ja niiiin kateellisia ollaan tukeville kanssasisarille. repesin
Hei, tosissaan: kyllä kai kuka tahansa voi paisuttaa itsensä? Toisinpäin ei taida yhtä helposti onnistua?
En mä nyt sanoisi, että tarvii kateellinen olla mutta joku tässä erästä ihmisryhmää ketuttaa ja pirusti. Ei kukaan sinut itsensä kanssa oleva jaksa näitä läskiavauksia tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja lihavan mielipide:Kyllä mä ainakin ajattelen niin ettei kukaan ottaisi minua jos nyt jäisin sinkuksi. Olen lihonut aivan possuksi ja pidän itsekkin itseäni rumana.
Eikö kannattaisi laihduttaa ettei se ukko karkaa ja olet sinkku,.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja V:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, niin on kaikilta laiheliineilta miehet viety ja niiiin kateellisia ollaan tukeville kanssasisarille. repesin
Hei, tosissaan: kyllä kai kuka tahansa voi paisuttaa itsensä? Toisinpäin ei taida yhtä helposti onnistua?
En mä nyt sanoisi, että tarvii kateellinen olla mutta joku tässä erästä ihmisryhmää ketuttaa ja pirusti. Ei kukaan sinut itsensä kanssa oleva jaksa näitä läskiavauksia tehdä.
Aivan
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Lihavalla ei ole valinnanvaraa, normaalipainoisella on.
Mä olen lihava mutta kyllä mulla ainakin on ollut, älä yleistä
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja V:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, niin on kaikilta laiheliineilta miehet viety ja niiiin kateellisia ollaan tukeville kanssasisarille. repesin
Aivan
Ei mulla ole mitään ongelmia muuta kuin se, että mulla oli tylsää. Enää ei ole. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Lihavalla ei ole valinnanvaraa, normaalipainoisella on.
Niin varmaan joo. Jos tehtäis galluppia miehille kumman ne ottais mieluummin, lihavan vai normaalipainoisen, niin mitä luulet kumpi saisi kannattajia enemmän? Niin se vaan on, sanokaa mitä sanotte. Läski ei kaunista ketään. Lievä ylipaino on erikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:Alkuperäinen kirjoittaja Pläski:Kyllä on taas katkeraa porukkaa palstalla, tainnu jonku laihuliinin miehen viedä lihava nainen?![]()
Tai toisinpäin...![]()
Harvemmin täällä on avauksia, joissa läskit haukkuu laihat maan rakoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja elämäon:Tokihan sitä saa olla kranttu ja pitää rima korkeellakiva on varmaan yksin sitten karanttuilla
![]()
Ei yli komekymppistä läskiä kukaan tosissaan halua, panoksi voi kelvata mutta ei muuhun.
Ai niinkö on?![]()
Kumma kun irl mua on luultu monta kertaa nuoremmaksi.B) Eikä mulla mitään hätää ole, kun on mieskin.
![]()
Höpsistä, sä olet oikeasti paljon vanhemman näköinen.
No se on sun luulosi se.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja V:Ja edelleen odottelen sitä laadukkaan miehen määritelmää..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:Alkuperäinen kirjoittaja Pläski:Kyllä on taas katkeraa porukkaa palstalla, tainnu jonku laihuliinin miehen viedä lihava nainen?![]()
Tai toisinpäin...![]()
Harvemmin täällä on avauksia, joissa läskit haukkuu laihat maan rakoon.
Ja tämän avauksen teki laiha?
Alkuperäinen kirjoittaja lihavan mielipide:Mitenkäs isoja tyttöjä täältä sitten löytyy? Itse olen 162 ja 65 eli lievä ylipaino
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No olethan laittanu palstalle usein kuvia itsestäsiootko siis käyttäny jonkun muun kuvia vai? Jos et niin kyllä näytät reilusti päälle kolmekymppiseltä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sama typpi avoimesti jakaa täällä läski taisteluaan ja sitte tekee näitä samoja aloituksia vuodesta toiseen :/ ei ihan kaikki murot ole kupissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja elämäon:Tokihan sitä saa olla kranttu ja pitää rima korkeellakiva on varmaan yksin sitten karanttuilla
![]()
Ai niinkö on?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Lihavalla ei ole valinnanvaraa, normaalipainoisella on.
Niin varmaan joo. Jos tehtäis galluppia miehille kumman ne ottais mieluummin, lihavan vai normaalipainoisen, niin mitä luulet kumpi saisi kannattajia enemmän? Niin se vaan on, sanokaa mitä sanotte. Läski ei kaunista ketään. Lievä ylipaino on erikseen.
Miksi sitten moni ylipainoinen nainen on aloittanut parisuhteen miehen kanssa joka voi kauhistus kyllä olla normaalipainoinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Heinämassu82:Älkääs nyt alkako laihoja haukkumaan sen enempää..Sekin loukkaa... :headwall: en edelleenkään ymmärrä tätä jaottelua.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja lihavan mielipide:Mitenkäs isoja tyttöjä täältä sitten löytyy? Itse olen 162 ja 65 eli lievä ylipaino
No 170/78, mä en edes tiedä miltä näyttäisin 60kg painavalta :snotty: