Minkä ihmeen takia järkeväkin mies muuttuu ihan idiootiksi kun tietty ikä tulee täyteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Yks tosi fiksuna pitämäni mies täytti viime vuonna 50 vuotta. Pikku hiljaa miehestä on tullut peniksen viemä aivoton idiootti. Se kanssa ei pysty enää mitenkään päin olla, kun se kuolat valuen, silmät kiiluen kyttää nuoria naisia ja kommentoi heidän ulkonäköä erittäin alatyylisesti. Olen huomauttanut hänelle asiasta ja hän vaan toteaa, no se on se "juttu", kun tuokin on niin nuori ja nuoren näköinen.
Sanokaa että tuo menee siltä ohi, please! Mies on työparini, niin olla suotavaa että me jatkossakin tulemme toimeen. Minua kyrsii tämä tilanne tosi paljon. Mies ei kykene tällä hetkellä mihinkään järkevään ajatteluun, kun sillä pyörii vaan mielessä, että pääsis mahdollisimman nuoren tytön pöksyihin ..:mad::mad::mad:

Viiskymppinen mies on siinä iässä, että alamäki on jo alkanut. Näin ollen pitää vain tyytyä kuolaamaan niitä nuoria, timmejä mimmejä. Ei siitä miehestä tosi toimiin ole kuitenkaan eikä ne mimmit häntä huoliskaan.

Valitettavasti tuo menee ohi vasta lähempänä kuuttakymmentä.

Kaikkien miesten sisällä asuu sika, se on niillä geeneissä jo ihan luolamiesaikojen peruina.

Ehkä vähän aikaa useimmat jaksavat ylläpitää sivistyksen pintakiiltoa, mutta tuskin kukaan jatkuvasti.

Onpa mies jaksanut kauan salata asian jos vasta 50v täytettyään jää kiinni nuorten naisten kuolaamisesta.

Miehet kuolaavat nuoria naisia - aina. Se, että osa heistä on tarpeeksi fiksuja ollakseen hiljaa asiasta, osoittaa hyvää tilannetajua.

Toivo että pysyy edes tuollaisena.
Tuosta tilanteesta kun nousee kusipäähän, (enkä tarkoita että nousisi minkään saavutuksen ansiosta), nii miehistä tulee maailman törkeimpiä sikoja.
Yleensä siihen kuuluu samaan aikaan joku sairastuminen löysään munaan, diabetekseen tms, ja piru on irti.

Kaikkien miesten sisällä asuu sika, se on niillä geeneissä jo ihan luolamiesaikojen peruina.

Ehkä vähän aikaa useimmat jaksavat ylläpitää sivistyksen pintakiiltoa, mutta tuskin kukaan jatkuvasti.
Mulle on ihan yhdentekevää, kuinka paljon tuo työpari haluaisi ketäkin kiksauttaa, mutta kun tuo on ennen kyennyt ihan täysipäiseen kommunikointiin. Mä en kestä tuollaista oksettavaa käytöstä siltä, kun se on aiemmin kyennyt pitämään mölyt mahassaan ja nyt ei enää kykene. Se syö mun halua tehdä töitä tuon kanssa, kun siitä on tullut tuollainen äljötys :sick:

Jos olet itse nainen, etkä enää niin nuori, niin on päivänselvää miksi sinua vituttaa.

Mikä on kateuden ja katkeruuden huippu? Vanheneva nainen työyhteisössä jossa on miehiä ja nuoria naisia näköetäisyydellä.

Tämän klassisemmaksi ei voi enää mennä. :laugh:

Jos olet itse nainen, etkä enää niin nuori, niin on päivänselvää miksi sinua vituttaa.

Mikä on kateuden ja katkeruuden huippu? Vanheneva nainen työyhteisössä jossa on miehiä ja nuoria naisia näköetäisyydellä.

Tämän klassisemmaksi ei voi enää mennä. :LOL:
:whistle:
Mites minä, nuori ja nätti alle 30v nainen, vaivaakohan muakin kateus, kun mä vihaan yli kaiken just tollasia huonokäytöksisiä pervosetä sikoja, enkä sietäs tollasta alistavaa puhetta yheltäkään ukolta, MISSÄÄN, vähiten työpaikalla? Kaikilla on oikeus duunissa tehdä työnsä ilman häirintää, ja häirintää on myös sopimattomien ja alatyylisten juttujen viljeleminen.

Ei oo totta, mulla on ihan sama tilanne töissä! Mun työpari vaan täytti 60 ja sen jutut on entistä sietämättömimpiä. Ensimmäiset 6 vuotta se yritti päästä mun pöksyihin. Kun huomasi ettei onnistu, niin hän valitsi toisen taktiikan. Nyt se koko ajan tekee selväksi, että minä oon liian vanha HÄNELLE! Minä, joka oon kakskymmentä vuotta häntä nuorempi. Hän kuolaa työpaikkamme parikymppisiä, kuvailee mulle yksityiskohtaisesti mitä haluaisi heidän kanssaan tehdä. Sen jälkeen tekee selväksi, että minä oon liian vanha tekemään kyseisiä juttuja hänen kanssaan. Ikäänkuin kostaakseen mun toistuvat pakit, hän koittaa saada mulle jonkinlaista ikäkriisiä ym. Ei raukka tajua, kuinka pellen hän itsestään tekee. Niin minun kuin näiden työpaikan nuorien silmissä.

Se muuten on jopa hieman hupaisiaa ehkä.

Kun sit kun ei enää seiso kunnolla, yritetään niitä nuorempia että seisoisi paremmin mutta lopputulos on se että aletaan pelkäämään ettei seiskokaan ja nuori toi pitää mua ihan vanhana ja niinhän siinä sitten juuri käy.

Ojasta allikkoon.

Se muuten on jopa hieman hupaisiaa ehkä.

Kun sit kun ei enää seiso kunnolla, yritetään niitä nuorempia että seisoisi paremmin mutta lopputulos on se että aletaan pelkäämään ettei seiskokaan ja nuori toi pitää mua ihan vanhana ja niinhän siinä sitten juuri käy.

Ojasta allikkoon.
No oli kieltämättä aluksi huvittavaa, mutta nyt on raja tullut vastaan noilla jutuilla. Säälittävää, ettei ihmisellä liiku enää mikään muu kun seksi mielessä. :(
Meillä on iso ikäero tämän miehen kanssa, mutta luojan kiitos ei ole yrittänyt mitään. No okei, kerran kännissä yritti hempeillä pikkujouluissa, mutta laitoin heti stopin siihen paikkaan. Uskoi.
Nyt viivyttelen vessassa ja keräilen hermoja kokoon, jotta jaksan taas hymyillä :sneaky:

Yhteistyössä