Minkä ihmeen lehden tilaisin ja minkä lopettaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Mä tuun hulluksi kun tää kotihoidontuki on näin pieni!!!
Oon tottunu tilaan lehtiä ja nyt oon jo lopettanut alibin (no okei sitä en oo ehtiny paljo lukeen muksun syntymän jälkeen kun siihen pitää niin paneutua kunnolla).
Suurenkäsityö lehden kans lopetin ja nyt harmittaa kun oonkin alkanu enemmän ompelemaan...

Lehtimyyjä soitti ja menin sitte tilaan vauva lehden...kun halvalla sai :D
Nyt pitäis toi 2+ lopettaa (prkl kun ei toiminu netissä se lopetus palvelu ja pitää varmaan soittaa ja jonotella...)

Mutta mä haluisin jonkun käsityölehden, ottobre kiinnostaisi, pitäiskö vaan antaa sen SK:n olla tulematta ja tilata ottobre?

Niin ja näiden lisäksi tulee 2paikallislehteä ja 7päivää. seiska pitäis lopettaa muttakun oon jo varmaa 10vuotta sitä lukenu/tullu tilattuna niin en osaa elää ilman sen tv-ohjelma opasta...vaikka samat näkee netistä ja boxista suoraa mitä tulee...

Sanokaa nyt että oon ihan pönttöpää...joo ja kunhan nyt purkauduin :D

Niin ja seiska on maailman turhin ja idioottimaisin lehti, miksi ihmeessä kukaan maksaa siitä pjaskasta -jolla sitten kustannetaan niiden turhien julkkisten ulkomaanmatkoja jotta voidaan revitellä taas uusia "sensaatio"otsikoita -peru se!!! TV-ohjelmat näet netistäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minen SKsta luovu :) Ottobre tuli aikanaan, mutta SKssa on kiva kun on muutakin kuin ompelujutuja :)

Mä oon niin armottoman kehno kutomaan, yritän kyllä opetella kokoajan enkä tajua tuon SK:n kudontaohjeita...alkaa jo ärsyttään kun on niin vähän ompelu ohjeita ja aina tuntuu et samat toistuu vuosi vuodelta ja lehti lehdeltä... ehkä olis jo aika lopettaa se tosiaan...ostaa sitten irtonumeron jos joku tosi kiva malli.

Niin ja seiska on maailman turhin ja idioottimaisin lehti, miksi ihmeessä kukaan maksaa siitä pjaskasta -jolla sitten kustannetaan niiden turhien julkkisten ulkomaanmatkoja jotta voidaan revitellä taas uusia "sensaatio"otsikoita -peru se!!! TV-ohjelmat näet netistäkin.

tottunut lukeen ne tv-ohjelmat lehdestä.Juonipaljastukset, sivupalkeista (mitä ne on) näkee mitä uusia sarjoja alkaa...pitäis vaan opetella katsomaan ne ohjelmatiedot muualta. siinä on vaan niin selkeästi...

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Minen SKsta luovu :) Ottobre tuli aikanaan, mutta SKssa on kiva kun on muutakin kuin ompelujutuja :)

Mä oon niin armottoman kehno kutomaan, yritän kyllä opetella kokoajan enkä tajua tuon SK:n kudontaohjeita...alkaa jo ärsyttään kun on niin vähän ompelu ohjeita ja aina tuntuu et samat toistuu vuosi vuodelta ja lehti lehdeltä... ehkä olis jo aika lopettaa se tosiaan...ostaa sitten irtonumeron jos joku tosi kiva malli.

Aijaa, musta siinä on ihan iisejäkin neuleita. Ja sitten kun on askarteluja ja sisustushommeleitakin :)

Mutta jos tosiaan vaan ompelet ja lapsille niin Ottobrella on kyllä ihania kaavoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja hiiri:
mä ostan hulluna irtonumeroita. Tulee halvemmaks. Joka viikko on joku lehti tarjouksessa. Image on ainut joka on pakko saada vaikka maksais viiskymppiä.

Mä joskus laskin tuota vauva lehtee että tuli halvemmaksi ostaa vuosi irtonumeroita kun tilata. Olikohan vuodessa 1 tai 2 normaalihintasta loput tarjous. Mutta nyt makso 30?/vuosi niin on se halpa nyt tilata ja tykkään siitä enemmän ku 2+...

ainiin ja kaiken tämän lisäksi meiltä kävelee kirjastolle n.15min missä todella monipuolinen ja hyvä lukusali :snotty:
Tosin useimmat OB:n lehdet aina lainassa...eikä kyllä oo aikaakaan siellä istua tuon taaperon kans joka varmaan repis kaikki lehdet paloiksi ja pitkin lattioita :D

tottunut lukeen ne tv-ohjelmat lehdestä.Juonipaljastukset, sivupalkeista (mitä ne on) näkee mitä uusia sarjoja alkaa...pitäis vaan opetella katsomaan ne ohjelmatiedot muualta. siinä on vaan niin selkeästi...

Johan nuo kaikki uudet sarjat mainostetaan itse kanavilla ettei voi jäädä mikään "tärkeä" uutuus näkemättä. Ja mitä järkeä on lukea juonipaljastuksia ja sitten vielä katsoa sarjaa :o Eiks ne seiskan juonipaljastukset ole just joistain sontasarjoista kuten boldarit..?

Johan nuo kaikki uudet sarjat mainostetaan itse kanavilla ettei voi jäädä mikään "tärkeä" uutuus näkemättä. Ja mitä järkeä on lukea juonipaljastuksia ja sitten vielä katsoa sarjaa :o Eiks ne seiskan juonipaljastukset ole just joistain sontasarjoista kuten boldarit..?

Salkkarien juonipaljastukse, samat kuin mtv:n sivuilla netissä :D
Mä en vaan muista netissä niitä ikinä lukee...
Hyvä kun te vähän taotte mulle järkee päähän :whistle:

Nykyään saa monilta kirpputoreilta useita lehtiä aika pian ilmestymisen jälkeen ja paaaaljon halvemmalla. Ainakin just seiskat ja muut vastaavat lehdet. Mulle ei tule enää itselle muuta kuin Perhe-lehti. Kaikki muut, sisustus- ja puutarhalehdet eritoten ostan kirppiksiltä.

Salkkarien juonipaljastukse, samat kuin mtv:n sivuilla netissä :D
Mä en vaan muista netissä niitä ikinä lukee...
Hyvä kun te vähän taotte mulle järkee päähän :whistle:

Siis mä niin vihaan seiskaa että mä voisin haukkua sitä sulle koko yön läpeensä tarvittaessa :D LOPETA SE!

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Nykyään saa monilta kirpputoreilta useita lehtiä aika pian ilmestymisen jälkeen ja paaaaljon halvemmalla. Ainakin just seiskat ja muut vastaavat lehdet. Mulle ei tule enää itselle muuta kuin Perhe-lehti. Kaikki muut, sisustus- ja puutarhalehdet eritoten ostan kirppiksiltä.

Mies on tän hoksannu ja hakee jotain tuuninki lehtee aina kirpparilta vähä sen ilmestymisen jälkeen...hmm ei oo tapa päässy itselle tarttumaan vielä.

Uusimmat

Yhteistyössä