mulla olis tupperwaren vedenkeitin jolla en tee mitään koska meillä omasta takaa jo keitin, ajattelin laittaa myyntiin, mutta mitä hintaa voisi pyytää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huldajuurakon neljän äiti on:pitää laittaa pakettina myyntiin......kiitti tiedosta
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:Alkuperäinen kirjoittaja huldajuurakon neljän äiti on:pitää laittaa pakettina myyntiin......kiitti tiedosta
hei! ei ollu tieto tuo tupperi, ajatus vaan, että se on varmasti tooosi kallis.ei hajuakaan mitä lie maksaa siis :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:mun mummo on myynyt tupperia,voin kysyä siltä jos haluat?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huldajuurakon neljän äiti on:Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:mun mummo on myynyt tupperia,voin kysyä siltä jos haluat?![]()
mun mielestä toi ei ole ollut koskaan myynnissä....sillä kyselen mitä vedenkeittimet yleensä maksaa
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja huldajuurakon neljän äiti on:Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:mun mummo on myynyt tupperia,voin kysyä siltä jos haluat?![]()
mun mielestä toi ei ole ollut koskaan myynnissä....sillä kyselen mitä vedenkeittimet yleensä maksaa
ai et sulla on ainut semmonen keitin vai? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja huldajuurakon neljän äiti on:Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja huldajuurakon neljän äiti on:Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:mun mummo on myynyt tupperia,voin kysyä siltä jos haluat?![]()
ai et sulla on ainut semmonen keitin vai? :snotty:
No ei ainut tietty....vaan et se ei ole ollut suomessa myynnissä (mun tietojen mukaan) joten sitä ei ole täällä myöskään hinnoiteltu asiakkaille