Minkä hintaisia ja montako lahjaa ostatte lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä vielä. Yöpuvut oon kaikille jo ostanut, makso 10-15 € kpl. Muusta ei vielä oo tietoa, eikä vielä tarkkaan oo tietoa siitäkään paljoko voin lahjoihin käyttää.
Summasta riippumatta ostan kuitenkin vain kestäviä leluja ja sellaisia joilla leikitään pidempään. Mitään heti hajoavaa halpaa krääsää en osta vain sen takia jotta sais paljo paketteja. Tohonkin oon joskus takavuosina sortunut mutta loppuviimein siinä ei kenenkään kannalta oo järkeä.

Meillä lapset saavat ise valita mitä haluaisivat jonkin tietyn summan raameissa..Teini ikäinen esimerkiksi tilasi juuri avonilta kosmetiikkaa, hajustetta, koruja jne hieman alle 60 eurolla ja kaikki paketoin erikseen ..lahjoja tulee siis "paljon" mutta ei ehkä kovin kallista .Lisäksi haluaa television jonka mahdolisesti jopa saa vaikka onkin kalliimpi ostos.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29223562:
varmaan noi pienimmät saa jotain 10 pakettia. meniskö 500 euroo per nuppi. kotoa pois muutaneet saa perheelle yhteisen lahjan ja lapsen lapset jokainen paketin.

Sun petturimiehesi on rikas siksi sä et siit varmaan ikinä eroakkaan.

Meillä on molemmille lapsille;

- Lego- pakkaukset (toinen oli 50€, toinen 70€)
- Koira käsilaukussa (6,95€ x 2)
- Heidän lempiaiheisiinsa liittyvät vihkot, kynät, kumit (n. 7€ x 2)
- Yhteiseksi vaaleanpunainen cd-soitin lastenhuoneeseen (70€)
- Unilauluja lapsille-cd (5€)

Ennen joulua jos tarttuu jotain tekstiilejä mukaan tms. niin nekin käärin jouluksi pakettiin ja tietysti pitää koota lapsille joku namijuttu, ostan jotkut kauniit rasiat ja sinne sitten ostan tyttömäisiä karkkeja joita saavat seuraavan kuukauden ajan syödä :)

[QUOTE="taina";29223603]Sun petturimiehesi on rikas siksi sä et siit varmaan ikinä eroakkaan.[/QUOTE]Eikös maanviljelijät ja karjatilalliset saa ilmaista rahaa pilvinpimein tukien muodossa.

Saavat kaiken mitä ovat toivoneet.
7v saa kännykän, FurReal zizzy Dansers Discon, roskis hemmoja
6v saa myös kännykän,lalaloopsy nuken,skeittaavan koiran
3V saa pikkuautoja,Paloaton,Leikkityökaluja.

Tähän mennessä mennyt rahaa vajaa 200€ ja suurin osa ostettu.

n.15 lahjaa/lapsi, suurin osa itse hankittu. Meillä ei tule paljoa sukulaisilta, oikeastaan vain mun vanhemmilta...miehen vanhemmat ei jostain syystä laita edes lapsille vaikka rahaa kyllä on.

Molemmat saavat varmaan viisi lahjaa. Suunnitteilla ostaa crocsit, yökkärit, kylpytakit, ja sit pari mieluista lelujuttua. Tytölle suunnittelin my little poneja ja zhu zhu pets hamsteria ja pojalle muistipeliä ja Puppe kirjaa. Molemmilla on myös synttärit joulukuussa ja silloin saavat yhden erityisen mieluisen lahjan kumpainenkin. Tyttö tabletin ja poika varmaan lasten kosketinsoittimet.

Molemmat lapset saavat ainakin sen eniten toivomansa lahjan. Poika taitaa toivoa jotain uutta versiota Skylanderiin, mikä vähän jurppii, koska hällä on jo kaksi edellistä versiota. Mutta kun ei tuo juuri muuta toivo. Tyttö on toivonut vähän sitä sun tätä, mutta en todellakaan toteuta kuin jonkin tärkeimmän lelutoiveen. Juuri oli synttärit ja pikkukrääsää tuli taatusti vuoden tarpeiksi. Tyttö saa ainakin kultaiset korvakorut toivelistaltaan. Teatteriliput voisin minä tai joku sukulainen hankkia pakettiin myös. Minun vanhempani ovat valmiita satsaamaan lapsiin useammankin satasen, mutta väkisin en ala mitään keksimään heille. Voi olla, että pyydän laittamaan rahaa lapsille säästöön pyörää ja harrastuksia varten, jos haluavat. Lapset saavatt kyllä pikkupaketteja etenkin isän puolen sukulaisiltaan, joten eivät varmasti lahjoitta jää, vaikka itse en rojua paketteihin hamstraa. Ai niin, meinasi unohtua: pojalle voisin tilata Aku Ankka -kansioita ja jos kirpparilta löydän vitsikirjoja, niin voisin niitä paketoida mukaan.

Kummipojalle ostan varmaan taas vaatelahjan. Yleensä on rahaa mennyt 50e tai ehkä enemmänkin.

Mun äidille, isälle ja veljille ostan tänä vuonna jonkun yhteislahjan, josta on iloa sitten joulun pyhinä.

Kilokirjasta löysin kivat kirjat 5 euroa kappale. Lisäksi tulee suklaata noin 10 e / nenä. En tiedä, tuleeko muuta, kun lapset ovat jo isoja ja heillä on jo kaikki tarpeellinen ja tarpeeton. Vaatteet ostellaan vasta alesta.

4,5v saa meiltä IpanapaRAP-levyn, jonkun leffan ja nukkekotiin huonekaluja. Sanoisinko, että rahaa menee noin 60e.

Mun vanhemmilta tulee prinsessahame, kruunu, käsilaukku ja sellainen koirapehmo kantolaukussa... Lisäksi maksoivat osan lapsen talvivaatteista.

Miehen porukoilta tyttö saa uuden vaatekaapin, ja varmasti myös jonkin lelun.

Isoisovanhemmat ja isoisomummulta tulee rahaa, karkkia ja villasukkia. Rahat menee tytön säästötilille.

Lisäksi lahjojina kaks tätiä, setä, kolme isotätiä, kummit, muita sukulaisia ja meidän ystäviä, joten ''ihan riittävästi'' tulee taas huushollintäytettä.

Yhteistyössä