Minkä hintainen lahja kaverisynttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön äiti

Vieras
Ensimmäiset kaverisynttärit tulossa. Tytön paras kaveri päiväkodista täyttää 5 vuotta. Mikä olisi sopiva summa lahjaan ja löytyykö kivoja lahjaideoita?

Olen ostanut 5-10e lahjoja. Jos lapsi on saanut synttärikutsun johonkin hoploppiin tai koululainen esim. elokuviin ja syömään sen jälkeen niin olen antanut ostaa vähän kalliimman lahjan, 15-20e.

Olen pyrkinyt ostamaan max 5?:n lahjoja ja hyvin onnistunut. Mutta olenkin ostanut lahjoja etukäteen jemmaan ja sieltä sitten otetaan tarvittaessa. 5?:lla ei juurikaan mitään kivaa normihinnoilla saa, mutta alesta tekee löytöjä.

Viestiketju on vahna, mutta ei kai kukaan anna alle kympin lahjoja?!?!?

Meidän poika kutsuttu Leaf Areenalle, ja kyllähän siellä olemisenkin haluaa maksaa jotenkin takaisin, niin ajattelin noin 25 e lahjaa? Onko ihan liikaa?

Mä olen koittanut pitää kymmentä euroa budjettina. Mutta meneehän se yli kun ostaa kortin ja lahjapussin myös. Max 15 euroa kuitenkin, kaverisynttäreitä kun on kuitenkin lukuisia vuoden aikana.

No kyllä meillä edelleen annetaan sellasia 7-10 euron lahjoja kavereille. Samaa hintaluokkaa on olleet myös ne lahjat, joita omat lapseni ovat ystäviltään saaneet. Jos hankkii lahjoja ajatuksen kanssa jo etukäteen, niin kyllä tuollakin hinnalla saa vaikka mitä kivaa.

Yhteistyössä