V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun mielestä nuo on kaikki hyviä
Tai sitten Unna Sylvia & Niila Topias?
Otava on mun mielestä myös mitä ihanin nimi. Nooa Otava.
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26477791:tuolle pariviikkoselle pikkuneidille on jo nimi keksitty, eikä kolmatta lasta meille tule..
mutta jos ajatusleikitään, että tulisi niin poika olisi Veikka Sisu Juhani ja tyttö Emma Iris Amanda
Nimet, ikuinen ongelmaOlen kyllä vauvakuumeissani jo miettinyt ja mies on mielipiteensä ilmoittanut ja niitä kyllä pyrin arvostamaan.
Toistaiseksi ainokaiseni on siis Greta Alissa Alexandra
Jos meille tulisi poika, hänestä todennäköisesti tulisi Andrei Kalle Kristian (itse himoitsen Oliver-nimeä, mutta taitavat Aleksei, Aleksander, Nikolai ja Konstantin ainakin ensin tulla...)
Tytölle on paljon enemmän vaihtoehtoja
Elise, Ilona, Amelie, Olivia, Karla, Kessia, Isabel, Stella, Agneetta, Inkeri, Martta...Pidempikin lista olisi, mutta se voisi jo käydä puuduttavaksi.
Ensimmäiselle tytölle toiseksi nimiksi tulee Kerttu Kristiina ja seuraavalle Elli Helena. Sen jälkeen meneekin jo arvonnaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;26478095:Nimen päättäminen ei tosiaan oo mitään helppoo hommaa.![]()