Minkä haluisit seuraavan lapsen nimeks? tytön ja pojan

03.03.2011
267
0
16
Meillon parhaillaan nimi pohdinta käynnis :)

Kirjottelin jo ennemmin, et tytön nimeks on suunnitteil Alma ja Pojan Nooa. Myös Unna ja Niila on meist tosi kivat nimet...

Ollaan harkittu kolmeeki nimee, esim. Alma Unna Sylvia ja Nooa Niila Topias :) Onks jotenki töksähtävät, toisiinsa sopimattomat yhdistelmät, tai muuten vaan huonot?

Hmm entäs Alma Sylvia ja Nooa Topias? Tällast pähkäilyy :D

• Tykkää
Reactions: KuutioTasku
Tytöstä tulisi Elissa, mutta en mä saa tyttöä (ainakaan ultrien mukaan).

Pojasta tulee varmaan Marius. Tai joku muu, jos koemme jonkun yhtäkkisen ahaa-elämyksen kun hänet näemme :D. August voisi olla kolmas nimi, tokan nimen saa mies (lähes) yksinvaltiaan oikeudella päättää (sitä tullaan käyttämään myös kutsumanimenä).

• Tykkää
Reactions: Eemin äiti-87*
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;26477570:
Ollaan harkittu kolmeeki nimee, esim. Alma Unna Sylvia ja Nooa Niila Topias :) Onks jotenki töksähtävät, toisiinsa sopimattomat yhdistelmät, tai muuten vaan huonot?

Hmm entäs Alma Sylvia ja Nooa Topias? Tällast pähkäilyy :D
Mun mielestä nuo on kaikki hyviä :)

Tai sitten Unna Sylvia & Niila Topias?

Otava on mun mielestä myös mitä ihanin nimi. Nooa Otava.

Isabelle Marie ja pojasta en sitten yhtään tiiä, se on se ikuinen ongelma ollut ku en koskaan keksi sellasta nimeä jota ei oo joka toisella mut on kuiteskin tarpeeks tavallinen ettei alettais vaikka kiusaamaan tai sais ylimääräistä päänvaivaa siitä

• Tykkää
Reactions: Eemin äiti-87*
Tytöstä tulisi Elissa, mutta en mä saa tyttöä (ainakaan ultrien mukaan).

Pojasta tulee varmaan Marius. Tai joku muu, jos koemme jonkun yhtäkkisen ahaa-elämyksen kun hänet näemme :D. August voisi olla kolmas nimi, tokan nimen saa mies (lähes) yksinvaltiaan oikeudella päättää (sitä tullaan käyttämään myös kutsumanimenä).

Marius keikkuu meiänki toka/kolmas nimi listal. :D

Yhteistyössä