Minkä arvoinen pitäisi olla lahja 50-vuotis synttäreillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Synttärivieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Synttärivieras

Vieras
Olemme menossa 50 vuotissynttäreille, neljän hengen perheenä (2 aikuista ja 2 alle kouluikäistä). Juhlissa on ruokatarjoilu. Minkä arvoinen lahjan tulisi olla? (En ole tainnut ennen 50 vee juhlissa olla... :) ) Juhlakalu on sukulainen, mutta ei perhettämme.

Tärkeintään kaikissa juhlissa on se muistaminen, ei se lahjan arvo. Jos joku ostaiia mulle 200e lahjan , suttuisin, mieluummin vaikka aikaa kahdestaan.200e on kenen tahansa lahjaan paljon, myös oman lapsen. eikä ikinä saa laske sitä että MONTAKO ihmistä lahjaan osallistuu vaan että lahja on sen toivoma. jos juhlakau toivoo että ei lahjoja, niin sitä pitäisi myös kunnioittaa.

ja lahjoilla tai lahjakorteilla ei ole tarkoitus niitä syämisiä ja juomisia maksaa, tyhmä ajatuskin että JUHLAVIERAAT maksavat tarjoilun, jos eivät ole sitä eriksen juhlakalulle hankkineet, mikä on myös kiva idea niiden perinteisten lahjojen sijaan. kaikki osallistuvat pitopöydän ja tilojen vuokran kustannuksiin. =), eikö tuoda lahjoja ( kortit ja kukat riittävät) =)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei sillä arvolla niin väliä ole, kunhan jätät ne vitsilahjat väliin. Ei mitään kellolla varustettuja kävelykeppejä, reinoja tai vaikka torkkupeittoja, jos juhlakalu ei niitä erityisesti toivo.

[QUOTE="vieras";27379185]Ei sillä arvolla niin väliä ole, kunhan jätät ne vitsilahjat väliin. Ei mitään kellolla varustettuja kävelykeppejä, reinoja tai vaikka torkkupeittoja, jos juhlakalu ei niitä erityisesti toivo.[/QUOTE]

näähän on ihania. kyllä vanhenemisen voi ottaa vitsinä ja muuten reinot ja ainot on todella hyvät, muttlkin mummojen ainot, piruilenkin aian kun ainot laitan ajlakane ttä mummo tuli taa. ne on nin kätevä laittaa jalkaan ja lämmittävät jos kylmä. ja mä oon 40v.

näähän on ihania. kyllä vanhenemisen voi ottaa vitsinä ja muuten reinot ja ainot on todella hyvät, muttlkin mummojen ainot, piruilenkin aian kun ainot laitan ajlakane ttä mummo tuli taa. ne on nin kätevä laittaa jalkaan ja lämmittävät jos kylmä. ja mä oon 40v.

Vitsit vitseinä, mutta mitä järkeä on laittaa rahaa täysin ylimääräiseen roinaan, kun joka paikka pursuaa ennestäänkin. Kaikista ne reinot ja ainot ei ole ihania. Tuolla kaapissa on parit reinoja, mitä ei ne lahjaksi saanut mies eikä murkkupoikakaan huoli jalkaansa, täytyy laittaa myyntiin, kun isänpäiväkin lähestyy ja joulu. Tai mitä tehdään torkkupeitolla, kun niitä on pari entistäkin täysin käyttämättömänä. Meillä piisaa lämmintä, ei kukaan niitä halua käyttää. No yksi meni kiertoon lahjaksi eteenpäin :D

Mitäs, jos kysyt suoraan toiveita? Yleensä tuon ikäisillä on talous kunnossa ja kaikki tavarat, mitä haluaa, mutta mielessä voi kangastella jokin kiva juttu, johon kerää rahaa. Esim. tätini halusi arvokkaan järjestelmäkameran ja ilmoitti kaikille, että sen mukaan mennään- jos siis joku haluaa rahakeräykseen osallistua.

Tai sitten osta lahjakortti teatteriin/elokuviin/ravintolaan (rafloilla on kohtuuhintaisia lahjakortteja esim. pullo viiniä ja tapaksia kahdelle) eli mieti vähän, mistä itse tykkäisit ja voisiko sitä tuupata juhlakalullekin lahjaksi.

Yhteistyössä