C
Carlos74
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Kaikki rekkakuskit, paitsi tietty mä itse =)
Rekkamiehen pastillit :x
Namskis
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Kaikki rekkakuskit, paitsi tietty mä itse =)
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Kaikki rekkakuskit, paitsi tietty mä itse =)
Namskis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Turkistarhaajat.
Alkuperäinen kirjoittaja Huh:Kaikki hoitajat
Alkuperäinen kirjoittaja kaupan kassa:Alkuperäinen kirjoittaja sihteeri:Alkuperäinen kirjoittaja Kaupan kassa:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Sairaanhoitajat. Kts. Imovane keskustelu alempaa.
Peesi! Uskomattomia pikkulääkäreitä!
noin sanoo kaupan kassa??
Eikö minulla saa olla mielipidettä, kun olen vaan kaupan kassa??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lakimiehet, roskakuskit, siivoojat, kaatopaikkatyöntekijät, patologit, gastroenterologit
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Kaikki rekkakuskit, paitsi tietty mä itse =)
Namskis![]()
Mikä se on :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Kaikki rekkakuskit, paitsi tietty mä itse =)
Namskis![]()
no ne rekkamiehet kaivelee nenäänsä ja sitten siitä räästä tai mistä lie töhnästä pyörittelee sormiensa välissä sellasia palloja ja sitten niitä syövät. Ajaessahan on aikaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Kaikki rekkakuskit, paitsi tietty mä itse =)
Namskis![]()
no ne rekkamiehet kaivelee nenäänsä ja sitten siitä räästä tai mistä lie töhnästä pyörittelee sormiensa välissä sellasia palloja ja sitten niitä syövät. Ajaessahan on aikaa...
Mä olen luullut, että ne on sellasia pikku kakkakikkareita joita jää pers´karvoihin, jollei pyyhi kunnolla tai muutoin huolehdi hygieniastaan...