Minkä aikaa ( siis mihin ikään saakka ) teidän tytöt on leikkineet nuken vaunuilla/rattailla ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mii"

Vieras
Mietin että minkä ikäiselle kannattaa vielä ostaa..? Lähinnä sitä että jos esim. lapsi 5-6v niin leikkiikö enää montaa vuotta..

meillä on kyllä yhdet "matkarattaat" ja kesäisin käytössä minun vanhat kuomulliset nuken vaunut, mutta ovat ns. ulkovaunut .. Nyt olen vain alkanut haaveilla toisista joilla voisi sisälläki leikkiä..Lähinnä niitä Brion vaunuja mietin : )

Meillä 7-vuotias (kohta 8 v.
)ei ole kyllä pitkään aikaan leikkinyt. Ei tosin ole nukeillakaan koskaan oikein innoissaan leikkinyt, vaikka kotileikkiä kyllä leikkii edelleen.

[QUOTE="mii";29492931]Mietin että minkä ikäiselle kannattaa vielä ostaa..? Lähinnä sitä että jos esim. lapsi 5-6v niin leikkiikö enää montaa vuotta..

meillä on kyllä yhdet "matkarattaat" ja kesäisin käytössä minun vanhat kuomulliset nuken vaunut, mutta ovat ns. ulkovaunut .. Nyt olen vain alkanut haaveilla toisista joilla voisi sisälläki leikkiä..Lähinnä niitä Brion vaunuja mietin : )[/QUOTE]

Toivottavasti leikkii :(!! Mun 7-v poika leikkii pikkuautoilla täyttäpäätä. Toki enemmän legoja, mutta kuitenkin.

Jaa-a, taitaa riippua ihan lapsesta. Vanhin omistani taisi leikkiä vielä 10-vuotiaanakin, mutta nuorempi ei ole leikkinyt yhtään millään kouluun menon jälkeen.

Yhteistyössä