minisuomi

Hassua että itselläkin oli mielessä minisuomen reissu+ ähtärin eläinpuisto, mutta jää nyt sitten pois ohjelmasta, pelkkä eläinpuisto ei nappaa.. liian pitkä matka "vain" sille.
 
onko tuo puisto jo kokonaan mennyttä?? vai olisiko jotain vielä pystyssä, muutakin kun joku tylsä golf-kenttä.... :( Puisto voisi olla kiinnostava (ja surullinen) kuvauskohde?
 
On joitain rakennuksia edelleen pystyssä. Löytyi tällainen YouTube video joka on kuvattu 6 päivää sitten:

 

Yhteistyössä