M
mj85
Vieras
Eli joo, meikäläinen unohti sitten ottaa tuon minipillerin ja otin seuraavana päivänä sitten about samoihin aikoihin kuin aina..eka laatta siis koko pillereitä menossa (aiemmin oli nuvaring mutta se käskettiin poistaa liian suuren tulppariskin vuoksi)..
Kysymys tässä nyt olisikin että onko muilla myös ollut tuollaista rusehtavaa vuotoa ja ihan rehellistä menkkajuilimista? Menkoista kuitenkin vajaa pari vkoa eli siitäkään ei pitäisi olla kyse..
Mä oon kyllä niin huono syömään noita
unohtelut ja otan miten sattuu.. tai no,saattaa heittää sen pari tuntia se aika milloin otan (onneks on se 12h vaikutus-aika).. sen takia en alunperin noita tahtonutkaan, mutta ei sopinut kierukkakaan, eli vaihtoehdot rupee olee aika vähissä 
Kiitollinen olisin mikäli kokemuksia näistä saisin, ja etenkin tuosta ruskeasta vuodosta?! sekä alavatsakivuista.. nyt ne onneks loppu, oli aamun ja sit poissa.
Kysymys tässä nyt olisikin että onko muilla myös ollut tuollaista rusehtavaa vuotoa ja ihan rehellistä menkkajuilimista? Menkoista kuitenkin vajaa pari vkoa eli siitäkään ei pitäisi olla kyse..
Mä oon kyllä niin huono syömään noita
Kiitollinen olisin mikäli kokemuksia näistä saisin, ja etenkin tuosta ruskeasta vuodosta?! sekä alavatsakivuista.. nyt ne onneks loppu, oli aamun ja sit poissa.