T
toksu
Vieras
Olisiko kellään mitään kokemuksia minipillereistä ja kuukautisista. Ihan hävettää mutta jatkuvien outojen vuotojen takia en enää laittanut ylös vuotopäiviä/kuukautisia ja nyt oon sitten siinä tilanteessa että en tiedä olenko raskaana vai onko kuukautiset jossain vaiheessa tulossa. Ennen joulua oli jonkinlaiset kuukautiset=). Pillerilevystä unohdin muutaman syödä johon en sen kummemmin kiinnittänyt huomiota...ja minipillerien otto tulisi olla tarkkaa ja unohduksia ei saisi tulla. Kuitenkin ensimmäistä lasta yritimme reilun puoli vuotta joten olen ajatellut että tuskimpa toinen alkuaan saa vaikka muutaman nappulan unohtaakin. Negan olen testannut tänään. Ekasta lapsesta sain tosin plussan vasta kiertopäivänä 41 joten voihan olla vielä mahdollisuus että olisinkin raskaana. Mikä siis olisi ILOINEN yllätys!
Kokemuksia siis pillereistä, mahdollisista raskausepäilyistä, kuukautisten poisjäännistä ym...
Kokemuksia siis pillereistä, mahdollisista raskausepäilyistä, kuukautisten poisjäännistä ym...