Minipillerit ja menkat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "arg"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"arg"

Vieras
Menee hermot, ikinä ei tiedä koska alkaa menkat ja koska on taukoa.

Olen nyt vuoden verran syönyt näitä samoja pillereitä (gerazette) ensimmäiset puolivuotta vuosin pientä tuhruvuotoa lähes päivittäin, siitä asti on ollut aika tasainen kierto, MUTTA menkat tulee kutakuinkin 14-18vrk välein.. Alkaa jo ärsyttää.. :/

Muilla ollut samaa ongelmaa? Onko helpottanut jossain vaiheessa? Tekisi jo mieli pillereitä vaihtaa kun tuntuu että puolet kuusta vuotaa ja kunnolla.. olisi edes pientä tiputtelua, mutta ei..

Itse olen syönyt nyt samoja pillereitä kaksi vuotta, mulla oli kans aluksi tiputtelua. Nyt vuoteen ei ole ollut menkkoja ollenkaan. Muuten ihan kiva, mut en yhtään tiedä jos oisin vahingossa raskaana.

Mulla kans nuo pillerit, menkat kestää 4viikkoa ja sitten on kuukauden vuotamatta.. Aionkin lopettaa nuo, oon syönyt yli vuoden noita, imetyksen ajan menkat pysyi pois..

Mulla ollu vasta n. puoli vuotta ko. pilsut, joten ei siis pitemmästi oo kokemusta. Alkuun melkein 2 kk vuosi tyyliin viikko vuotaa viikko ei.. Sit yhtäkkiä useamman kk tauko vuotamisista ja nyt taas yhtäkkiä viimesen kk on vuotanut taas n. viikon kerrallaan x3, välissä muutaman päivän tauko.. Ärsyttävät pillerit!!! Kaverilla pitempi kokemus noista, kertoi että alkuun tiputteli ja sit ei mitään vuotamisia. Ehkä siis toisilla vuotelee ja toisilla ei?

Minä söin Gerazettea melkein 10 vuotta. Heti alusta asti menkat jäi pois kokonaan.
Parin viimeisen vuoden aikana muutin ruokavaliotani, jonka jälkeen menkat tulivat tyyliin parin kolmen kuukauden välein ajallaan.
Kyllästyin menkkojen alkamisen arvuutteluun ja lopetin pillereiden kanssa leikkimisen kokonaan.

Yhteistyössä