minipilleri resepti loppuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eeps"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eeps"

Vieras
Missä ehkäisypillerireseptiä uusitaan??
Perhesuunnittelu neuvolaan en mieluiten mene on niin töykeä teekkari.
Yksityiselle menisin mutta omassa kunnassa ei ole ja lähin on 50km päässä.
Joskus kuullut ettei tk uusi epilleri reseptejä joissakin kunnissa. Ei ainakaan tk ohjeissa
mainita ettei e-pilleri reseptiä sais tuoda uusittavaksi.

Kaapissa olis kyllä yks yhdistelmäpilleri resepti mutta mä oon niin pelokas etten niitä
tohdi käyttää kun ne nostaa veritulppariskiä.

Terveyskeskukseen tuskin voit jättää uusittavaksi reseptiä ilman käyntiä läääkärillä, mutta varaat ajan lääkärille tk:n niin saat uusittua. Yleensä pillerireseptejä ei uusita ilman lääkärikäyntiä, sisätutkimus, papakokeet yms useimmiten tehdään.

Terveyskeskukseen tuskin voit jättää uusittavaksi reseptiä ilman käyntiä läääkärillä, mutta varaat ajan lääkärille tk:n niin saat uusittua. Yleensä pillerireseptejä ei uusita ilman lääkärikäyntiä, sisätutkimus, papakokeet yms useimmiten tehdään.

Itse olen asunut kolmessa eri kaupungissa. Jokaisessa on saanut uusittua reseptin ilman tutkimusta, jos viimeisestä tutkimuksesta on alle vuosi

jaa.. kyllä mulla on pilleriresepti uusittu samalla kun oon käynyt lääkärissä lapsen korvatulehduksen kanssa.

kyllä ainakin ennen on saanut pillerireseptin uusittua ilman lääkärikäyntiä... koska tää on muuttunut??

Onko sulla oikeasti joitakin muitakin riskitekijöitä siihen veritulppaan, vaiko vain korvien välissä ? :)

En tiedä onko suonikohjut riskitekijöitä niitä ainakin mulla on. Sitten on jäänyt vähän epäselväksi onko aurallinen migreeni vai vain puhtaasti jännistysniska. Lekurin tekemässä lapussa lukee jännitysniska/jännityspäänsärky migreeni komponentilla.