Minipillereistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäluuloinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäluuloinen

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta Cerazette merkkisistä minipillereistä?? Onko kuukauteset tulleet säännöllisesti, onko ollut tiputtelua paljonkin?? Entäs painon kanssa? Onko paino noussut, paljonkin?

Kiitos vastauksista!

painoon ei mitään vaikutusta. Ainoa epämieluisa asia oli se, kun imetyksen lopetti alkoi parin kuukauden tiputtelu parin viikon välein. Nyt on vuodot ollut kokonaan reilu 2 kk poissa...ellen sitten ole raskaana (tuskin). Toisaalta on siis ihanaa, kun vuodot on poissa, mutta itse ainakin jatkuvasti mietin, et olenko raskaana. Muuten ei pillereistä mitään valittamista!!

Mulla oli semmoinen pieni sivuvaikutus, että vuodin 3 kk putkeen. Menkat siis tuli ajallaan, mut niin tuli välivuodotkin. Koko väliajankin vuosin.

Sitten mulla oli myös ihanan turvoksissa rinnat koko ajan, hirveät alavatsakivut ja joo, ehkäisynä ne toimi, koska ei tehny mielikään...

Paino ei nouse, jos et syö liikaa.

En ole itse koskaan minipillereitä käyttänyt, mutta nyt tässä mietin että aloitanko sitten ollenkaan. tuntu että olen niin epäluuloinen niitä kohtaan kun luin tuon pakkausselosteen. Eniten kai huolestuttaa se et tää paino vaan alkaa nousta lisää eikä tipu ollenkaan.(olen synnyttänyt 4kk sitten, imetän ja viel on raskauskiloja jäljellä). Sit toi et tiputteleeko koko ajan ja jos ei niitä kuukautisiakaan tuu aina niin miettii et onko raskaana ja sitä mä en ainakaan haluu.!!