Miniloma Suomessa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
mutta nyt ei juoruilla. vaan keskustellaan ja miksi pitää olla silloin ilkeä?? ja kettuilla?
Traumojen pyörittäminen muille ihmisille aiheuttaa kierrettä, eikä sitä hyvää oloa. :)
Mutta ei kaikki tietenkään osaa käsitellä tunteita ja tällaisia tilanteita. Ehkä sitten yrittää päästä yli sillä, että jatkaa haukkumista... kuinkakohan monta vuotta siinä sitten menee..
 
Eli koska sun oikeassa(?) elämässä joku juoruilee susta, purat sen sitten palstalaisiin täällä,
Tää on viimeinen vastaus multa tällasiin viesteihin, tulin keskustelemaan vaihtoehdoista Suomen reissulle ja annoin aika montakin vaihtoehtoa.
Sä (tai joku muu) pilkkasit samantien kaikkia vaihtoehtoja ja haukuit mun ''suppean maailman'' tai jotain sinne suuntaan ja on muuten taivahan tosi, että vain yksi ihminen on mulle noin sanonut ennen.
Mä en puhunut mitään siitä missä musta on juoruilta, mutta ihan sun iloksi nyt sanon, että et tiedä sinäkään ja jos tiedät niin silloin tuo kommenttisi oli turha ja se miten sä yrität vetää linjaa mun ja kaikkien palstalaisten välille niin lopeta heti...en ole purkanut mitään palstalaisiin vaan ainoastaan sinun vastauksiin mulle reagoin.
Täällä on paljon ihania ihmisiä ja yllättävän pitkään on mennyt niin, että ilmapiiri on ollut oikeasti hyvä.
En tiedä mitä ikinä olen sulle tehnyt, mutta lues nyt tarkkaan: Olen pahoillani kaikesta.
Yritin vain vastata apn viestiin ensiksi yhdellä vaihtoehdolla, sitten muitakin vaihtoehtoja antaen...mutta jätän sinut nyt keskustelemaan ja haukkumaan minua niin paljon kuin sielu sietää....elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin surra sun asennetta mua kohtaan.
 
vierailija
Moi pekka. Milloin tulet kylään? Voisit soittaa niin sovitaan, teen sinulle sitten pilllupitkon, vaikka omena-kanelin. Voit olla yötäkin. Voimme sitten vähän... Tiedäthän.
Odotan sinua.
 

Yhteistyössä