Miniläppärin näyttö

Nyt tulee rumia sanoja, mutta ei jumalauta mua vituttaa. Mulla on suhteellisen uus pinkki miniläppäri ja mitä mää menin tekemään?! Menin astumaan tän päälle. Nyt on näyttö ihan rikki :| Näen kyllä iha ok:sti olla koneella, mutta kyllä tuo vituttaa kuitenki.

Oisko kellään tietoa paljon maksaa miniläppäriin uusi näyttö? :attn:
Vai olisiko järkevää saman tien ostaa kokonaan uusi kone?
 
Miniläppärin hinta on niin matala, että uuden näytön asennuttaminen lienee paljon kalliimpaa kuin uuden läppärin ostaminen. Jos ulkoisen näytön saisit liitettyä... eikö olisi mageeta pitää miniläppäriä sylissä ja katsella nettiä 40-tuumaisesta teräväpiirotelkkarista?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Miniläppärin hinta on niin matala, että uuden näytön asennuttaminen lienee paljon kalliimpaa kuin uuden läppärin ostaminen. Jos ulkoisen näytön saisit liitettyä... eikö olisi mageeta pitää miniläppäriä sylissä ja katsella nettiä 40-tuumaisesta teräväpiirotelkkarista?
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Nyt tulee rumia sanoja, mutta ei jumalauta mua vituttaa. Mulla on suhteellisen uus pinkki miniläppäri ja mitä mää menin tekemään?! Menin astumaan tän päälle. Nyt on näyttö ihan rikki :| Näen kyllä iha ok:sti olla koneella, mutta kyllä tuo vituttaa kuitenki.

Oisko kellään tietoa paljon maksaa miniläppäriin uusi näyttö? :attn:
Vai olisiko järkevää saman tien ostaa kokonaan uusi kone?
Onko sulla kotivakuutus laajalla turvalla?
Jos on, niin vakuutus korvaa kyllä!
 
Että kämppä täynnä tekniikkaa mutta ei mitään vakuutusta. Sormet ristiin sitten ettei talo pala.

Tiesittekö muuten, että kolarin jälkeen turvaistuimet korvataan kotivakuutuksesta ei kaskosta tai liikennevakuutuksesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Että kämppä täynnä tekniikkaa mutta ei mitään vakuutusta. Sormet ristiin sitten ettei talo pala.

Tiesittekö muuten, että kolarin jälkeen turvaistuimet korvataan kotivakuutuksesta ei kaskosta tai liikennevakuutuksesta.
No onneksi se ei ole sulta pois jos meiän koti palaa poroksi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Kotivaakutusta ei oo ollenkaa :| Huoh. Kai täytyy sit vaan ostaa uus kone kun talous siihen ratkeaa. Niin ja olishan se ihan kiva kattella 40-tuumasesta telkusta mutta kun miehen kone on kytketty telkkariin jo :D
Tai sitten otat sen kotivakuutuksen pikapikaa... :whistle:
Niin tosiaan.. täytyykin tota harkita
:whistle:
 

Yhteistyössä