no on sulla jutut!Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:41 vieras kirjoitti:Miten mulle tulee aina mieleen viidakon gorillat näistä pystyp.erseisistä mustista ihmisistä? Jotenkin on ihan itsestään selvää, että ihminen on kehittynyt apinasta, ei se voi olla kenellekään epäselvää kun katsoo joitakin tummia.
Varo sanojasi tai juttusi poistetaan.Onhan se selvää että eri rotuiset ovat erilaisia.Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:41 vieras kirjoitti:Miten mulle tulee aina mieleen viidakon gorillat näistä pystyp.erseisistä mustista ihmisistä? Jotenkin on ihan itsestään selvää, että ihminen on kehittynyt apinasta, ei se voi olla kenellekään epäselvää kun katsoo joitakin tummia.
Nojopas.. Mä tavallaan kadehdin terhakkaa perää jollanen useila mustilla naisilla on. Näyttää vaatteetkin joltain kun siellä sisällä on kunnon pakarit. No tolla kuvan naisella nyt ei juur ollu vaatteita mut idea kai selvis.Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:41 vieras kirjoitti:Miten mulle tulee aina mieleen viidakon gorillat näistä pystyp.erseisistä mustista ihmisistä? Jotenkin on ihan itsestään selvää, että ihminen on kehittynyt apinasta, ei se voi olla kenellekään epäselvää kun katsoo joitakin tummia.
samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:52 Lunatic kirjoitti:Pyllyssä ei ollut mitään vikaa, mutta hame oli hieman outo. =)