Mineraalimeikkejä?

Vinkatkaa uudenlaisista mineraalimeikeistä, minkä merkkisiä /hintaisia käytätte. Itsellä on pintakuiva sekaiho, sopiiko sellaiselle? Ostin jotain Lorealin true matchia enkä oikein tykännyt, siinä näyttääkin olevan jotain silikoneja... mulle ei sovi silikoni, tukkii ihon ja tulee näppyjä.
 
Mä tilasin äskettäin mineraalimeikkejä MSCHIC- nimisestä firmasta. Kohtuuhintaisia olivat. Hieman epäillen oon noihin mineraalimeikkeihin suhtautunut, mutta haluan välillä kokeilla uusia tuotteita. Kiva nähdä, saanko naaman kiiltelyä näillä kuriin. Hieman opettelua vaatii ainakin jauhemaisen meikkivoiteen käyttö.
 
Netistä löytyy noita MSCHIC-meikkejä. Niillä ilmeisesti ei ole muuta kauppaa kuin nettikauppa. Suomalainen firma. Hinnat löytyy niiltä sivuilta kans. Sellanen meikinalus-tuote (nimeä en nyt muista), on aivan huippu. Iho tosiaankin tuntuu ihan samettiselta ja meikkivoide levittyy hyvin.
 
Tuskailin juuri stockmannin kemppariosaston myyjälle tätä kiiltelevää pintakuivaa sekaihoa joka talvella muuttuu todella kuivaksi.nyt jo tunnin päästä meikkaamiseta kiiltää ja ihan sama mitä kasvoihin laittaa.Myyjä sanoi,että hänellä oli sama ongelma kunnes alkoi käyttää lorelin pure ja matt anti-shine geeliä joka on tasapainottava geelivoide rasvoittuvalle iholle.Ja sitä sitten minäkin koittamaan ja hyväksi on havaittu!kevyt miesten tuoksu levittäessä,mutta haihtuu todella nopeasti(minä allerginen tuoksuille ja tämä käy).Edullinen...kannattaa kokeilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pöppönen:
Tuskailin juuri stockmannin kemppariosaston myyjälle tätä kiiltelevää pintakuivaa sekaihoa joka talvella muuttuu todella kuivaksi.nyt jo tunnin päästä meikkaamiseta kiiltää ja ihan sama mitä kasvoihin laittaa.Myyjä sanoi,että hänellä oli sama ongelma kunnes alkoi käyttää lorelin pure ja matt anti-shine geeliä joka on tasapainottava geelivoide rasvoittuvalle iholle.Ja sitä sitten minäkin koittamaan ja hyväksi on havaittu!kevyt miesten tuoksu levittäessä,mutta haihtuu todella nopeasti(minä allerginen tuoksuille ja tämä käy).Edullinen...kannattaa kokeilla.
Niin unohtui mainita että on siis miestentuote =)
 
Oriflamella on hyvä hinta-laatusuhde. Tarjouksia on joka jakso joten hinnat tulevat entisestään alas. Luonnonaineet on turvallisia käyttää ja niillä on saatu hyviä tuloksia mm. pahaan akneen. Suosittelen! :flower:
 
Ahaa... täytyy katsoa sitä miestenvoidetta kaupassa, josko aineosat olisivat sopivia. Noista Oriflameista en perusta, tai ehkä meikit ovat ihan ok, mutta voiteet sun muut ei käyneet mun iholle ollenkaan. Tilasin muuten niitä MSCHIC meikkejä netistä... innolla odottelen että pääsen testaamaan :D
 

Yhteistyössä