Minen tykkää reissuun pakkaamisesta..

Tuntuupa taas että törkeesti tarvii kamaa mukaan. Ollaan siis menos pohjoseen jouluks.. Siskolle viedään samalla tyyliin kaikki meidän vauvakamat, päästään näppärästi niistäki eroon :D

Ny vaan pyörii pakkailut mielessä kokoajan ja se et mitä tällä kertaa unohtuu.. Yhen kerran unohin lompakon.. :xmas: Ja mulla on vähän sellasta ylipakkaamisen vikaa, tarvii siis karsia. Mut ku kaikkee tarviis mukaan.. :LOL:
 
Mä yleensä kirjotan paperille listan (ihan niin et montako paitaa jne tartten) ja sit ku pakkailen ruksailen vain sielt listalta et pakattu :D Siinä ehkä kun listaa hahmottaa hitusen et montakos yötä mä oonkaan ny reissus, et paljoko oikeasti niitä paitoja tsm. tarttee mukaan. Välil on ollu vähä liikaa, välil just tarpeeksi, vähitellen sitä oppii...

Pahin unohdus kai iteltä oli kun olin menossa reissulla juhliin ja unohdin yllättäen kaikki korut mitä piti ottaa mukaan kotiin. Ja mikä hauskinta, se puku vaati ne korut tai oli ihan mitäänsanomaton tapaus :D Lainailin sit jotain, jotain sain ostettua... Mut ei ollu kuitenkaan ne mieleiset korut :/
 
sdfsdfs
Mä pakkaan omien kamojen lisäks 1,5v. 4v. ja 6v. kamat ja samalla vähän valvon ja kyselen et mitä 2x 13v. ottaa mukaan. JA mulle se pakkaaminen on ihan kivaa. käyn mielessäni läpi kerroksittain vaatteet mitä tarvii..

Mut inhoon pakkaamista sen takia et mun tekee mieli vetää ukkoa turpiin, ku se pakkaa omia kamojaan... aikuinen mies kiukuttelee raivoo paiskoo tuskailee, niin et tuun hulluks... kai se haluis et mä pakkaan sen kamatkin, mut en kyl varmaan pakkaaaaaaaaa..
 
"äiree"
Me lähdemme kanssa reissuun mummalaan ja lähdetään ensi keskiviikkona ja palataan vasta uudenvuoden jälkeen. Huomenna olisi kanssa tuo pakkaamisruljanssi edessä tai viimeistään tiistaina. Ahdistaa kanssa koko pakkaamistouhu. Minullakin on tapana pakata liikaa vaatetta /
tavaraa mukaan. Miten oppisin pakkaamaan vähemmän / järkevämmin?
 
Minäkin inhoan pakkaamista.
Viikon vaatteet, petivaatteet, ruoista osa (osa ostetaan lähempää), pelit, urheiluvälineet.... Ihan satavarmasti puolet tarvittavasta jää ja se puoli, mitä otan mukaan osoittautuu sellaiseksi, mitä ei sillä viikolla tarvita!

:mad:
 
[QUOTE="äiree";22706011]Me lähdemme kanssa reissuun mummalaan ja lähdetään ensi keskiviikkona ja palataan vasta uudenvuoden jälkeen. Huomenna olisi kanssa tuo pakkaamisruljanssi edessä tai viimeistään tiistaina. Ahdistaa kanssa koko pakkaamistouhu. Minullakin on tapana pakata liikaa vaatetta /
tavaraa mukaan. Miten oppisin pakkaamaan vähemmän / järkevämmin?[/QUOTE]

Me lähetään kans keskiviikkona, aamulla.

Kannattaa tehä ihan listaa, sillon näkee helpommin et kuin paljo sitä kamaa on ottamassa mukaan ja mikä on oikeesti järkevää. Ja alota pakkaaminen ajoissa niin ei tuu viimehetken paniikissa paiskottua laukkuun kaikkee mikä käteen sattuu :D
 
Mä oon varmaan outo, mutta mä tykkään tosi paljon pakata ja suunitella mitä ottaa mukaan. Rakastan listojen tekemistä.:xmas:

Kyllä mullakin edellään tulee sitä tavaraa liikaa, mutta oon yrittänyt takoa päähäni, että vanhemmilleni mentäessä pidemmäksikin aikaa, ei tarvi ottaa älytöntä vaatemäärää, vaan siellä saa pestyä ja rummussa nopeasti kuivaksi.

Ja koska mä rakastan niin paljon tota pakkaamista, niin pakkaan miehenikin puolesta.:eek:
 

Yhteistyössä