Minen tajuu naisia, jotka ostavat itselleen jotain Hello Kitty -kamaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin

Vieras
Nalle Puh -aiheisia kansioita, vihkoja jne tai pehmoleluja. Ja näin poispäin. Ei se tee elähtanytta norsua yhtään sen feminiinisemmäksi, jos sillä heiluu joku söpöstelyolkalaukku vyötäröllä. Groteskia, sanon minä.

Näitä tuotteita pitävä nainen alitajuntaisesti yrittää tehdä itseänsä nuoreksi (teiniksi) jonka odotetaan kiinnostavan miehiä vielä enemmän.

Sairasta sanon minä.. yhdessäkin kuvassa ( täällä ) oli joku nuori hyväpeppuinen nainen jolla pikkuhousut lookkia : Veera 9v !!

sairasta.. pikemminkin kaksinaismoralismia ehkä

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Näitä tuotteita pitävä nainen alitajuntaisesti yrittää tehdä itseänsä nuoreksi (teiniksi) jonka odotetaan kiinnostavan miehiä vielä enemmän.

Sairasta sanon minä.. yhdessäkin kuvassa ( täällä ) oli joku nuori hyväpeppuinen nainen jolla pikkuhousut lookkia : Veera 9v !!

sairasta.. pikemminkin kaksinaismoralismia ehkä

Oonko mä sun mielestä sairas kun mulla on hello kitty meikkipussukka ja ikää 21vuotta?

Haha, mulla oli opiskeluaikana Nalle Puh kansio. Se oli mun "tavaramerkki" ja kuulinkin siitä joskus...

Elähtänyt norsu... Oon mä saanut kuulla laukuistanikin. Taidan sitten olla juuri tarkoittamaasi tyyppiä... Tädit on mm. heittäneet että "kummankos laukku se on, äidin vai tyttären?" ja sitten yksi söpö 4-5-vuotias tyttö henkäisi mulle kerran kaupan käytävällä että "sulla on ihana laukku...". :D Ok. I rest my case.

Ärsyttäviä tommoiset ihmiset jotka puuttuu toisten laukkuihin... Oikeastaan. Hmph.

Mä käytän joitain koska tykkään niistä, niissä on joku "juttu". Liika on liikaa. Ei pidä yrittää liikaa, se on säälittävää, hyvin ei-söpöä.

Ja mulla on jutturipuli mutta meen nyt töihin. Moi! :xmas:

Kuulkaas mammat ap taitaa suositella meille ihan mustaa nahka väskyä, siihen nimilappua roikkumaan (ettei dementia vaivaa! ) Ja kansioiksi ihan perus musta mappikansio, punainen ois jo aika huomionhakuista!!
Ja käyttämään flanelliyöpaitaa, nilkkaan asti ulottuvaa tietenkin. Ja pöksyt varmaan tarttis sitten olla Sloggin mummomallit.
Tämä varustus takaa, että elähtänyt norsu ei erotu joukosta!!! :D :D

mun tyyliin ei kuulu hellou kitit eikä nalle puhit... itseasiassa mua ärsyttää nämä aikuisille suunnatut vaatteet joissa on joku "lasten kuva". makuasioistahan voi kiistellä :D ja eihän täällä muuta tehäkkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikki sarjakuvahahmot alusvaatteissa ja yöasuissa on kyllä äärettömiä erotiikantappajia. Paitulit ja boxerit ja sukat ja..iuuuh, en panis.

Entäs sitten aikuinen, lähempänä neljääkymmentä oleva sinkku, jolla eteisessä tulee vastaan pikkumyy-matto?

Koittaisit iteki löytää sisäisen lapsesi. Elämä tuntuu kevyemmältä ku voi joissain asioissa ottaa vähä rennommin. ;) Ei kaiken tarvi olla niin "aikuismaista" ja seksikästä.

Yhteistyössä