Minäpäs olen tänään huono äiti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
...ja se tuntuu hyvältä :D.
Mulla on vapaapäivä ja vein aamulla lapset päiväkotiin. Kävin kampaajalla laittamassa värin+raitoja ja kulmatkin muotoiltiin+värjättiin. Nyt olen hetken kotona, pian äitini tulee hakemaan minut ja mennään shoppailemaan sekä syömään. Haen lapset kello 16 B) .
Vapaapäivä! :D

Oot kyllä tosi kamala ihminen kun viet toisilta lapsilta hoitopaikan :D Voi vitsit, ihana päivä sulla!

Ja asiasta kolmanteen, onkos se karvapallojuttu edistynyt mihinkään...? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Oot kyllä tosi kamala ihminen kun viet toisilta lapsilta hoitopaikan :D Voi vitsit, ihana päivä sulla!

Ollaan käyty tiukkoja neuvotteluja karvapallo-asian suhteen. Laitan sulle illemmalla yytä.

pitikin aukaista sun aloitus. pahalle päälle tulee kun sun nikin jo näkee. sulla on niin ärsyttävän inhottava tapa kommentoida muiden aloituksiin. oot todella negatiivinen ihminen..

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
pitikin aukaista sun aloitus. pahalle päälle tulee kun sun nikin jo näkee. sulla on niin ärsyttävän inhottava tapa kommentoida muiden aloituksiin. oot todella negatiivinen ihminen..

Jäkäjäkä.
Pidä sinäkin vapaapäivä, ehkä helpottaa :hug: .

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:

:o Hän on IHANA! :heart: :heart: :heart:

Kiitos, hani :hug:

:hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:

Ollaan käyty tiukkoja neuvotteluja karvapallo-asian suhteen. Laitan sulle illemmalla yytä.

Ok, teeppäs se =)

Yhteistyössä