Minäpä kerron teille, mihin sitä talouspaperia käytetään!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja talouspaperi-mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja on tääl tyhmiä ihmisiä:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja järki käteen ap:
ETKÖ TIENNYT ETTÄ TALOUSPAPERI SISÄLTÄÄ VAARALLISIA METALLEJA EIKÄ SITÄ SAISI KOSKAAN LAITTAA SUUN LÄHETTYVILLE, VARSINKAAN LAPSILLE!!!
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Taitaa olla Porvoon Paperitehtaan tuotantoa :laugh:

Mä luulin kyl tää oli ihan yleistä tietoa...

Jotain viidakon perimätietoa kenties?
Laitappa linkkiä tulemaan missä mainitaan talouspaperin sisältämistä vaarallisista metalleista.

Ainakaan tuossa kuningaskuluttajan linkissä ei puhuttu mitään metalleista eikä muillakaan paperin sisältämillä aineilla ole mitään käytännön merkitystä normaalissa käytössä.

Monissa muissa maissa käytetään märkiä rättejä talouspaperin sijasta, jopa matkalla, laitetaan märkä rätti pieneen pussiin ja otetaan mukaan automatkalle! Kätevää jos lapset sohlaa...

ETKÖ TIENNYT ETTÄ TALOUSPAPERI SISÄLTÄÄ VAARALLISIA METALLEJA EIKÄ SITÄ SAISI KOSKAAN LAITTAA SUUN LÄHETTYVILLE, VARSINKAAN LAPSILLE!!!

Laitappa linkkiä tulemaan missä mainitaan talouspaperin sisältämistä vaarallisista metalleista.

Ainakaan tuossa kuningaskuluttajan linkissä ei puhuttu mitään metalleista eikä muillakaan paperin sisältämillä aineilla ole mitään käytännön merkitystä normaalissa käytössä.

Ei ollut suomalainen juttu. Jos kerrot mikä talouspaperi on englanniks nii voisin löytää.

Alkuperäinen kirjoittaja ulkomaalainen:
Monissa muissa maissa käytetään märkiä rättejä talouspaperin sijasta, jopa matkalla, laitetaan märkä rätti pieneen pussiin ja otetaan mukaan automatkalle! Kätevää jos lapset sohlaa...

Tosi kätevää joo kun lapsi ensin matkalla yrjöää syliinsa ja se pyyhitään sillä kätevällä rievulla. Seuraavalla taukopaikalla samalla kätevällä rievulla sitten putsataan lapsen suu jätskitahroista.
Nam :p

Taidan edelleen käyttää kertakäyttöpaperia.

Alkuperäinen kirjoittaja voin näyttää:

Ei ollut suomalainen juttu. Jos kerrot mikä talouspaperi on englanniks nii voisin löytää.

Hmm, jos olisi ihan yleistä tietoa, miksei löytyisi myös suomenkielisenä..

Kaikista ekologisempaa on jättää vaan naamat ja pinnat pyyhkimättä. Ei tule roskaa eikä pyykkiä saatikka pakkauksesta ja kuljetuksesta aiheutuvaa kuormitusta. Luonto kiittää luonnonystävää.

Alkuperäinen kirjoittaja näin :
Kaikista ekologisempaa on jättää vaan naamat ja pinnat pyyhkimättä. Ei tule roskaa eikä pyykkiä saatikka pakkauksesta ja kuljetuksesta aiheutuvaa kuormitusta. Luonto kiittää luonnonystävää.

Siis: ekologisinta on olla sika. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja noihin kaikkiinko EI voi käyttää VESSAPAPERIA????

Ei voi, esim ikkunoihin jää nukkaa, koska vessapaperi koostumukseltaan erilainen. Enkä kyllä puuhkis naamaakaan kostutetulla vessapaperilla, jää paperi murusia.

Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
Eikö ruokaroiskeita voi pyyhkiä vessapaperilla. Meillä on wc-paperirulla keittiön kaapissa, josta se nostetaan pöydälle silloin, kun mukulat syö.

Ja se ei voi olla talouspaperia vaan sen pitää nimenomaan olla vessapaperia, koska..?

...koska talouspaperi on turha keksintö koska wc-pap ajaa saman asian!

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
pyyhitte kaikki siihen samaan pyykeeseen naamanne johon joku kuivaa pyllynsä suihkun jälkeen? tajusinko nyt oikein?
kyl meillä on käsille ja kasvoille omat pikkupyyhkeet vessassa..kiva viereillekin osoittaa et tuohon joo saa sit naaman kans pyyhkiä.. yök..

Siis onko teillä kaikille yhteinen kylpypyyhe? Meillä on ainakin kaikilla omat. Jos käyn suihkussa pyyhin tosiaan kasvoni siihen samaan pyyhkeeseen, enkä todellakaan ota kasvoille omaa pyyhettä.

Ja meillä tietääkseni harvemmin vieraat pese kasvojaan. En minäkään pese kasvojani jos käyn jonkun luona. Yövieraille tietysti omat pyyhkeet.

no niin on meilläkin. tuossa oli vaan (kenen liene,sinun) kommentissa että pyyhitään kylpypyyhkeeseen myös kasvot.. ja siihen samaan mihin pyllykin? nam.
eikä niitä erikseen oteta esille vaan samallalailla roikkuvat naulassaan kumpikin käsi ja kasvopyyhe. mistä mä tiedän mitä mun vieraat touhuaa vessassa. jos joku haluaa huuhtasta kasvojaan niin en todellakaan halua tarjota omaa kylpypyyhettäni hälle naamanpyyhintään.. enkä kysele vieraan mennessä vessaan että pyyhitkö käsiä vaiko naamaa että mikä pyyhe saisi olla..(joo,kuhan viilaan tekemisen puutteessa...) :headwall:

Niin se olin minä, joka sanoin, että pyyhin kyllä kasvoni samaan kylpypyyhkeeseen, mutta meillä on kyllä kaikilla kyllä ihan omat kylpypyyhkeet, eikä tarvitse miettiä kenen pyllynkuivaamaan pyyhkeeseen naamani kuivaan (niinkuin aiemmassa viestissä sanoit).

Olenko jotenkin outo, kun en näe mitään outoa siinä, että siihen (omaan!)kylpypyyhkeeseen kuivataan myös kasvot? Onko kaikilla muilla oikeasti suihkun jälkeen erikseen kasvopyyhe?

No niin, selvisihän tämäkin. Olen vain outo.. :)

täällä kans yks outo perhe!!

Yhteistyössä